Webtoon Tavsiyesi - Movies Are Real

 


Puan: 8/10


Yazar: Ah In Jam


Tür:
Aksiyon, Fantastik, Macera, Dram


Tanıtım:

Bir filmde küçük bir yardımcı oyuncu olarak çalışırken, Ki Man Sung’un başka hiçbir şeyi yoktur.
Bununla birlikte, gizemli bir şekilde, film seti çekimleri sırasındayken senaryo bir anda gerçeğe dönüşür.
Yönetmenin sesiyle, o kısa çekimde artık o bir oyuncu değil, gerçekten de meydana gelen olayların içine atılan, o anda karşılaştığı acıyı ve duyguları gösteren biri olur.
Ancak o sadece mükemmel çekimi sağlarsa geri dönebilir…!
Bakalım en büyük oyuncu olma yolunda ilerleyebilecek mi? (Alıntıdır.)


Benim Görüşüm:

Serinin ilk bölümünü okuduktan sonra bir şaşırdığımı söylemek zorundayım, çünkü böyle bir kurgu görmeyi asla beklemiyordum.

Baş karakterimizin bir hile yeteneği var. Bu yetenek, filmlerde veya dizilerde oynadığı rolü %100 yaşamasını sağlıyor. Böyle olduğunda da oynadığı rolün hissettiği acıları, sevinçleri deneyimlemesinin yanı sıra onların yeteneklerini de kazanıyor. Bir anda yetenek kazanma meselesi "Capable Maid"e benzemesine rağmen bunda, en azından baş karakter birazcık uğraşıp acı çektiği için çok da batmıyor.

Baş karakter, havalı ve çok bilmiş değil. Daha gerçekçi bir kişiliği var. Sevdiğimi söylemem gerekiyor. 

Çizimleri bence çok güzel ancak bir bölümde olan olay sayısı gerçekten de çok az. Bölümlerin daha uzun olmasını isterdim.

Hikaye kurgusu ve ilerleyişi baya ilginç ve her bölüm sonunda sonraki bölümü aramanızı sağlıyor. Tavsiye ediyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Obsessive Servant 0. Bölüm

Stepmother 6. Bölüm