Webtoon Tavsiyesi - Seduce the Villain's Father

 

Puan: 8.5/10

Yazar: Dalseul

Tür:

Romantik, Shoujo, Dram, Fantastik, Komedi

Tanıtım:

Otobüs kazası geçirdikten sonra favori romanımın dünyasında gözlerimi açtım. Tek bu da değil, roman dünyasına daha henüz roman başlamadan geldim! Küçük Lebovny Krallığının, Prenses Yerenica‘sı olarak doğdum ve asıl amacım ise yakın gelecekte olacak olan kötü olayları engellemek! Geliyor olmakta olan birkaç kötü olayları durdurmak adına.

Romandaki kadın başrole hamile olan ablam, Tejavia; Belgoat krallığının imparatoru tarafından kaçırılmıştı ancak onu kurtarmak adına yaptığım umutsuz çırpınmalar onun yerine benim kaçırılmama sebep oldu! Ve yetmezmiş gibi vücudum enerjiye karşı çok garip bir şekilde aşırı zayıflık gösteriyor.

Ama… nasıl oluyorsa ne zaman beni kaçıran imparatorun yakınında dursam, vücudum eski haline dönüyor! Doğru!

Kötü bir karakter ile evlenecek olan ve çocuğu tarafından öldürülecek olan bu adamı ve benim gibi enerjiye karşı vücudu oldukça savunmasız olan birisini kurtarmanın tek yolu, birbirimizle evlenmemiz!

“Evlen benimle, Baba.”

“Baba mı? Prenses, ben henüz evli değilim, ayrıca çocuklarım bile yok!”

Benim Görüşüm:

Baş karakteriniz tamamen bir Pamuk Prenses. O kadar çok pamuk şekere benziyor ki ona bakarken bazen salyalarım akmaya başlıyor. Aşırı tatlı yaa~

Hikaye, yine bir kitabın içine giren Koreli bir kızın etrafında dönüyor. Orijinal hikayedeki kötü adamın babasını, kötü adamın annesiyle evlenmesini durdurmak isteyen baş karakterimiz, Kral'ı baştan çıkarmaya çalışıyor.

Hem dış görünüş olarak çok sevimli olan baş karakterimiz, ısrarcı ve inatçı kişiliğiyle çok komik durumlara düşse de kendi tatlılığından asla ödün vermiyor. Kral'ın bu kıza nasıl bu kadar uzun süre direnebildiğine inanamıyorum. En sonunda gardını indirmeyi düşünse de MC'yi koruyamayacağından korkuyor. Bir an evvel onu yanından uzaklaştırmak istiyor.

Çizimleri aşırı şirin. >///< 



Hikaye anlatımı da gayet basit. Tüm olayları bir paragrafta özetleyebiliriz, ancak çizimleri her bölümü okumaya değer kılıyor.

Tavsiye ediyorum. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Manga Tavsiyesi - JoJo's Bizarre Adventure Part 1 - Phantom Blood

Oyun Tavsiyesi - Tasokare Hotel