En İyi One Piece Opening'leri




Kişisel zevkime göre en iyi One Piece openinglerini sıraladım. Liste hazırlamak gerçekten çok zor ama eğlenceli.

1- Namie Amuro - Fight Together (14)


Gerçekten hiç zorlanmadan listenin ilk sırasına koyabileceğim bir opening. O kadar çok dinledim ki... Ace ölmüş, tayfa dağılmış, zaten yüreğin yanıyor bu kadar güzel sözleri olan bir openingin çıkması izleyici tamamen kalbinden vurdu. Çoğu One Piece seyircisine sorsanız en iyi openningin bu olduğunu söyleyenlerin sayısı azımsanmayacak kadar çok olacaktır.

2- Namie Amuro - Hope (20)


One Piece'in en iyi bölümü Sanji'nin Vinsmoke arabasıyla çay partisine giderken Luffy'nin onu durdurup kavga ettikleri bölümdü. O kadar çok ağlamıştım ki. Bu opening o kadar çok şey anlatıyor ki... Sanji'nin kendisini feda etmeye çalışması, Luffy'nin ne olursa olsun onu kurtarmak için her şeyini vermesi o kadar güzeldi ki... Bu arc bana göre en iyi One Piece arc'ıydı. 

3- The ROOTLESS - One Day


Yooo... Ağlamıyorum :'(

4- We Are!


One Piece openingi dendiğinde ilk aklıma gelendir. Bunu da çok dinledim. One Piece ile bu opening tamamen bütünleşmiş bir halde :D Bu noktadan sonra listeyi yapmak daha da zorlaşıyor.


5- Super Powers (21)



Whole Cake Island Arc <3

6- BRAND NEW WORLD



7- Crazy Rainbow (8)



8- Jungle P



9- Share the World



10- Hands Up!



 11- Wake Up!



12- Hard Knock Days



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Obsessive Servant 0. Bölüm

GİS Anatomisi

Stepmother 6. Bölüm