Film Tavsiyesi - Parazit



Puan: 9/10

Tanıtım:

Ki-Taek fakir ve işsiz bir adamdır. Karısı, oğlu ve kızıyla Seul’un arka mahallerinden birinde, böceklerin istila ettiği bir evde yaşamaktadır. Bir gün Ki-Taek’in oğlu Ki-Woo, son derece varlıklı bir ailenin evinde özel eğitmenlik işi bulur ve çok geçmeden kendi ailesi ile birlikte Park ailesinin hayatının bir parçası olmaya başlar.

Benim Görüşüm:

Filmi daha yeni izleme fırsatım oldu. Çoğu yeri gülerek ve heyecanlanarak izledim. Filmin sonu beni çok tatmin etmese de Kore standartlarına göre oldukça iyi bir final verdi. Genelde Kore filmi izlemekten çekinmemin temel sebebi final verirken acayip saçmalamaları ya da boş yere ucu açık bırakmaları.Böyle birkaç travmam olduğu için bu filme de ön yargıyla yaklaşmıştım ama çok şükür ki beklendiği gibi olmadı. Arkadaşımla birlikte izledim. Film boyunca filmi bırakmak istediğini söyleyip durdu son sahnelere de bakamadı ama ben filmi oldukça beğendim.

Baya ödül aldığından ve Imdb'de Top 250 film listesinde alt sıralara yerleştiği için kolayca fark edebilirsiniz. Film hakkında çok fazla düşüncem yok şu anda. Ama gelecekte sayfayı güncelleyebilirim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Obsessive Servant 0. Bölüm

Oyun Tavsiyesi - Tasokare Hotel