Webtoon Tavsiyesi - Inho's Law





Puan: 10/10

Tür:

Komedi, Fantezi, Okul Hayatı, Romantik, Hayattan Kesitler, Shoujo

Tanıtım:

"Sadece normal bir hayat yaşamak istiyorum, neden bunlar başıma geliyor?" 

Ortalama bir öğrenci olan web roman okumayı hobi edinen Ham Dan bir gün 'Uykusuzluğun Kanunu' adındaki güzel bir romanda kadın kahraman gibi uyanır. Fakat bu fantezi dünyasında bile onun rolü farklı değildir. Kadın kahramanın çocukluk arkadaşı olarak sıkışmak, onun güçlü karakteri yüzünden her gün daha da karmaşıklaşacaktı.

Benim Görüşüm:
18.10.2020 edit
Bu serinin çizerini tanıyan çoktur. Sevimli bir seri olan Oh! Holy!'nin de yazarı kendisi. Çizimler kesinlikle çok güzel. Bir tane bile şikayetim yok o konuda. Ancak asıl inanılmaz olan şey çizerin orijinal içeriğe bağlılığı... Novelini de hatırı sayılır derecede okuduğum için içeriğin ne kadar uyumlu ve sadık olduğunu biliyorum.
Bu türlerin karakterleri her zaman çok iyi olur ancak baş karakterin aşırı kalın kafalı olması çoğu okuyucuyu soğutan şeydir. Bu seride de baş karakter çok kalın kafalı ancak bunun sebebi bu dünyaya kendisini ait görmemesi. Zavallı kızımız... Onun için üzülmüyor değilim.
Bu webtoon hakkında ikinci sevdiğim şey hikayenin sadece baş karaktere odaklanmaması. Diğer karakterlerin de birbirleriyle olan ilişkilerine ve onların sorunlarına yer vermesi. Bu özelliği seriyi daha kabul edilebilir ve gerçekçi yapıyor.

Çizer gerçekten çok sevimli. Kendi webtoonunu televizyona koymuş. XD
Eun- Ji Ho


Ban Yeoryeong
Ji-Ho'nun Dan-I'nin kalın kafalığından yakınırken~~ Oh bebeğim~~ yazık yaa...


They are simply a perfect couple ~~~

Noveli okurken bu kısımda hepsinin siyah takım giydiklerini hayal etmiştim. Ama bu bile yeterince güzel ~~
Eunhyung

Lee Ru-Da, Dan-I'nin onu bir kızla karıştırmasını anlayabiliyorum. Başka bir webtoon olsaydı kesin crossdresser olurdu.




Yorumlar

Yorum Gönder

Efendim?

Bu blogdaki popüler yayınlar

Obsessive Servant 0. Bölüm

GİS Anatomisi

Stepmother 6. Bölüm