Webtoon Tavsiyesi - Miss Not-So Sidekick





Puan: 9/10

Tür:

Komedi, Fantastik, Romantizm

Konu:

Hyejung, günlük stresinden kaçmak için roman okumayı seviyordu. Fakat bu, onun favori romanının korkunç dünyasında uyanmadan hemen önceydi! Üç gösterişli erkekle çevrili kadın kahraman olmak yerine şimdi Latte Ectrie - herkesin nefret ettiği küçük bir kötü karakterdi.

Öyle ya da böyle, onun en sevdiği şey sevdiği hikayeyi takip ederken patlamış mısır yemekti. Anlatıyı ele almak tamamen yeni bir anlam kazanıyor!

Benim Görüşüm:

Bu hikaye gerçekten çok gülünç! 

Hikayenin en başında erkek karakterler size çok sevilebilir gelmiyor, hatta bizim baş karakterimiz Latte bile sevimli bir kız sayılmaz. Yine de ben Latte'i sevdim. Neden mi? Çünkü umursamıyor ve kıskanmıyor. Olaylara bakış açısı "Law of Webnovel"daki Hamdani'ye benziyor ancak onun kadar bencil ve kalın kafalı değil. Rahat ve eğlenceli bir karakteri var.

Orijinal bir çizim tarzıyla değişik bir komedi harmanlanmış. Her bölüm farklı şeyleri görmeyi sevenler için mükemmel bir seri. Webtoon'da acayip parodiler var... Show me the money, One piece, Naruto.. vb. Hepsi komik olmasa da çoğu sizi güldürüyor.

Belli bir noktaya kadar romantizm hiç yoktu. Ben de beklemiyordum. Ancak bir anda her şey değişti. Spoiler vermek istemiyorum ama şunu söylemeliyim. Bu seride hiçbir karakterin sadece bir yüzü yok. Dinamik bir hikaye akışıyla mutlaka okunması gereken bir seri.


Edit: 27.03.2021

Yorumlar

  1. çok güzel ve eğlenceli bir seri ama çevirirsini yapan 1 site var sadece

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Efendim?

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Obsessive Servant 0. Bölüm

Stepmother 6. Bölüm