Dizi Tavsiyesi - The Haunting of Hill House


Tepedeki Ev





Puan: 9/10

Tür:

Fantastik, Korku, Dram

Konu:

Tepedeki Ev, daha sonra ülke çapında perili köşk olarak ünlenecek bir evde büyüyen 5 kardeşin hikayesini anlatıyor. Bir arada büyüyüp yolları ayrılan 5 kardeş, yaşanan bir trajedinin ardından yeninden bir araya gelir. Yıllar önce kaldıkları Tepedeki Ev’de buluşan kardeşler, bu yerle ve geçmişten gelen hayaletlerle yüzleşmek zorunda kalır. 


Benim Görüşüm:

Bu benim için bir ilkti. Korku+Dram ??!

Daha önceden izleyeniniz olmuştur ama bence korku ve dram birlikte iyi gidiyorlarmış. Süt burger ve soğuk kahve gibi bir ikiliymiş!! Korku filmlerini çok sevmem ama arkadaş çevrem istediği için birlikte izlemeye başlamıştık.


Akıcı anlatım tarzı ve aktörlerin oyunculuklarıyla beni hayran bıraktı.


Dizi boyunca düşündüğüm en önemli şey oyuncuların hepsinin harika bir anlatıcı olmasıydı. 


Dizide çok fazla sahne var ama boş sahne hiç yok. Her an dopdolu ve oyuncular konuştukları zaman kesinlikle boş konuşmuyorlar.


5. Bölüm sonu beni çok etkiledi ve devam etmek için kısa bir ara vermek zorunda kaldım.

Sahne geçişleri biraz baş döndürücüydü ve geçmişle günümüz arasında geçiş yaparken hangi zamanı gösterdiği anlamak başlarda biraz zordu.


Oyuncuların yüzlerine alışamadığımız için karakterleri birbirlerine karıştırıp duruyorduk.   


Ama bir solukta diziyi bitirdiğimi söylemek isterim. Kesinlikle tavsiye ediyorum.

İkinci sezon gelecek diyorlar ki merakla bekliyorum bende.


Korku türünü sevmiyorsanız bile bu diziye şans verebilirsiniz. Korku ve dram yan yana gazoz ve dondurma kadar iyi bir ikili..




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Obsessive Servant 0. Bölüm

GİS Anatomisi

Stepmother 6. Bölüm