Manga Tavsiyesi - I Reincarnated into an Otome Game as a Villainess With Only Destruction Flags…





Puan: 8/10

Tür:

Shoujo, Romantik, Dram,Komedi, Hayattan Kesitler

Konu:

Kafamı bir kayaya çarptığımda önceki hayatımdaki hatıralarımı keşfettim. Ben Katarina Claes, bir dükün sekiz yaşındaki kızıyım.

Prensin nişanlısı olduğum kabusa gömülürken bunun önceki hayatımda oynadığım otome oyunu olduğunu fark ettim.

Ayrıca romantizme müdahale eden kötü karakterdim. Başrol mutlu son alırsa sürgün edilirim, kötü son alırsa öldürülürüm. 

Mutlu sonum yok mu? Neden hepsi bu kadar kötü? Bir şekilde bu sonlardan kaçınmalı ve yaşlılığa huzurlu bir şekilde ulaşmalıyım! 



19 bölüm mangayı okuduktan sonra ana hikayeyi bitirmek için light novele geçtim ki light novelin çevirisi de oldukça hoştu. Fırsatım olursa light noveli baştan okumayı düşünüyorum. 

Eğer 19'a kadar mangayı okuduysanız size light novele 30. bölümden devam etmenizi tavsiye ediyorum. Ama tam bittiği yerden devam etmek isteseniz 33. bölümden başlayın.

Light novelden sadece ana hikayeyi bitirdim. Ekstra çıkan ciltleri okumadım ki okumayı da pek düşünmüyorum. Her şeyi tadında bırakalım değil mi?


Benim Görüşüm:

Evet... Uzun bir aradan sonra ilk defa reverse harem türü bir manga okudum. Ama diğer okuduklarımdan sonra bunun derecesinin oldukça yüksek olduğunu fark ettim.

Otome oyunu oynadıysanız biliyorsunuz genel olarak temayı.

  • Kadın kahraman(MC)
  • Rota sahipleri (ML)
  • Yardımcı karakterler
  • Kötü Karakter

Temel şeyler aynıdır. Ama neden bu seri bu kadar özel?

Çünkü eğlenceli!! Kahraman gerçekten kalın kafalı ve etrafında kendisine bir takım hisler besleyen bir ton kişi olsa bile kendi dünyasında yaşamaya devam ediyor.

Genel olarak düşündüğü şeyler:

  1. Özel bahçesindeki sebzelerle ilgilenmek
  2. Tatlılar
  3. Romantik romanlar
  4. Nasıl hayatta kalacağını tartışan bir tiyatro oyunu yaratmak (en yaratıcısı buydu)
  5. Prens Jared için gerçekçi sahte yılanlar yapmak
  6. Kılıç antremanı yapmak
Böyle bir hayat yaşarken kendi nazik kalbini size bile hissettiriyor. Çok içten ve hevesli bir kahraman. Nedense onu izlerken kanımın kaynadığını hissedebiliyordum.

İşte bu dedirtti. Kahraman işte böyle olmalı!

Katerina'nın kişiliği gerçekten mükemmeldi tabi ki bu kadar kalın kafalı olmasaydı daha güzel olurdu.

Aşağıya özet + spoiler sayfası + light novelden illüstirasyonlar içeren bir sayfa linki koyacağım.

Dediğim gibi sadece ana hikayeyi okudum. Sonraki ciltlerle pek ilgilenmiyorum aslında. Benim için güzel biten bir seriydi.

Son bölümün altında çok şikayet vardı ama bence böyle bitmeliydi.






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Obsessive Servant 0. Bölüm

GİS Anatomisi

Stepmother 6. Bölüm