Webtoon Tavsiyesi - Love Advice from the Great Duke of Hell

 

Puan: 10/10

Yazar: unfins

Tür:

Fantastik, Doğaüstü, Komedi

Tanıtım:

Rüyalarının kızının senin varlığından haberi yok. Arkadaşların yardım edemiyor. Ailenin haberi yok. O zaman, aşk tavsiyesini kimden alacaksın? Sana aşk için gerekli olan yardımı kim sağlayacak? Eğer ortalama bir genç olan Paul gibiysen, cehennemin derinliklerinden güçlü bir iblis çağırırsın ve en iyisinin olmasını dilersin.

Benim Görüşüm:

Bu seriyi çıktığı ilk günden beri takip ediyorum dersem yalan söylemiş olmam. Hem sabırsızlıkla beklediğim hem de çok sevdiğim bir serinin blog girdisini yazmamın bu kadar uzun sürmesi sanırım tembellik bahanesi dışındaki bahanelerle açıklanamaz. ☆⌒(≧▽​° )

Komedi ve fantezi... Kara mizah ile oluşturulmuş bu seriyi benim komedi anlayışımla tamamen uyuşuyor ve okurken resmen gülmekten karın ağrıları yaşıyorum. Herkesin seveceğini düşünmüyorum ama herkesin en azından bir denemesini tavsiye ediyorum.

Seriye ilk başladığımda hikayenin temelleneceğini ve genişleyeceğini beklememiştim. Sıradan bir günlük hayat webtoonu olacak gibi gelmişti. Ancak yazarın hikayeyi taşıması, dallandırması ve çeşitli karakterler ekleyerek olayları bize açıklaması çok hoşuma gitti.

Geçen hafta ikinci sezon bitti ve bir süre seriye ara verildi. Okumayanların bu sürede günceli rahatlıkla yakalayabilirler. Kesinlikle tavsiye edilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Manga Tavsiyesi - JoJo's Bizarre Adventure Part 1 - Phantom Blood

Oyun Tavsiyesi - Tasokare Hotel