Oyun Tavsiyesi - Dr. Langeskov, The Tiger, and The Terribly Cursed Emerald: A Whirlwind Heist

 

Puan: 7\10

Tür:


Yürüme Simülasyonu, Bağımsız

Yayıncı:  
Crows Crows Crows

Tanıtım:

Tarihte kayıtlara geçen en sıcak yaz yaşanıyor, ve Avrupa’nın her köşesindeki değerli eşyalar ortadan yok oluyor. Müze küratörleri dolapları açıp içlerindeki değerli eserlerin çalındığını keşfediyor. Zengin malikâne sahipleri uyandıklarında paha biçilemez tablolarının duvarlarından kaybolduklarını görüyor.

Benim Görüşüm:


Siz oyuncu olarak gittiğiniz bir oyunda içeride zaten bir oyuncu olduğu için sizin oyunu yönetmeniz gerektiğini söylüyorlar. Başınızda bir yönetici var ve onun dediği şeyleri yapmaya çalışıyorsunuz.

Kısa ve ücretsiz bir oyun. Steampeek'de baya yüksek bir puanı olsa da ben ancak 7 puan verebilirim. Eğer Stanley Parable veya Portal gibi eğlenceli yürüme simülasyonları oynamamış olsaydım bu oyundan daha çok keyif alabiliridim.

İyi vakit geçirmek için güzel bir oyun.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Obsessive Servant 0. Bölüm

Stepmother 6. Bölüm