İlk Bakış Kore Dizisi - Sweet Home

 


Kim Hwang tarafından yazılan webtoondan uyarlanan bu yapımın ilk bölümünü bugün izledim. 

Bu serinin webtoonunu okumasam da Bastard'ı okumuştum ve çok beğendiğimi söyleyebilirim. Yani orijinal serinin kalitesinden hiçbir kuşkum yok.

Şu ana kadar Kore yapımı korku filmi olarak sadece Train the Busan'ı izledim. Filmi çok beğendiğim için beklentim biraz olumlu yöndeydi.

İlk önce oyunculuk hakkında konuşmak istiyorum. Son yıllarda ismini duyurmaya başlayan genç oyuncu Song Kang'ı baş rolde görüyoruz. İlk bölümde fazla sahnesi olmasa da Lee Jin-wook'un bu dizide oynaması umut verici. Oyunculuğun webtoon ilk bölümüyle tutarlı olduğunu düşünüyorum. (İlk bölümünü okudum.) Ancak hafif bir abartı da var. Normal Kore dizilerinde göremeyeceğiniz birkaç sahnenin olması da dikkat çekici. (sigara sahneleri)

Ses yönetimi genel olarak iyi olsa da bazen aşırı gülünç oluyor. Burun kanarken pompa sesinin gelmesi veya o malum kapıdaki sahne... (Bu sahneyi anlayanlar kesin çok gülmüştür.) Korkmam gereken çoğu sahnede gülmek serinin ciddiyetini biraz bozuyor.

Genel olarak iyi diyebilecek olsam da bölümün sonundaki animasyon, çekim hataları aşırı dikkat çekici ve olumsuz yorum yapmama sebebiyet veriyor. Son sahneler beni tamamen hayal kırıklığına uğrattı. 

Belki devamını izlerim, belki de izlemem. Bunu gelecek girdilerimde görebilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Obsessive Servant 0. Bölüm

Manga Tavsiyesi - JoJo's Bizarre Adventure Part 1 - Phantom Blood