Webtoon Tavsiyesi - Not Even Bones

 


Puan: 8.5/10

Yazar: R Schaeffer(Yazar), Alai Cinereo(Çizer)

Tür:

Fantastik, Gerilim, Dram

Tanıtım:

Nita doğaüstü varlıkları avlamaz ve vücut kısımlarını karaborsada satmaz - annesi bunu yapar. Nita sadece annesi için büyülü bedenleri inceler. Ancak Nita, aile işinin gerçek bir tadına varmak üzere ve geri dönüş yok. Şimdi, Nita canavar olmaya istekli olup olmadığına karar vermeli ...

Benim Görüşüm:

Seri ilk çıktığından beri çok popüler olduğu için bir ara okumayı aklıma koymuştum. 30. bölüme kadar tane tane okuduğum halde serinin ortasında yükselen nabzımın sayesinde ne zaman son bölüme geldiğimi anlayamadım.

Baya sürükleyici ve keyifli bir okuma oldu. Karakterlere başta önyargıyla yaklaşmış olsam da kendilerini sevdirmeyi başardılar ve onlara sempati duymadan edemedim. Ama zamanla ya diğer okuyucularda sıkıntı var ya da bende diye düşünmeye başladım çünkü okuyucuların çoğu karaktere ilk bölümlerden itibaren sempati duyuyorlardı. Benim alışmam için yaklaşık bir 40 bölüm geçmesi gerekti. Normalin bu olduğunu düşünüyorum.

Ayrıca serinin en başından itibaren Kovit ve Nita'yı shipleyenler sinirimi bozdu. Yazar bu konuda hiç ima vermediği halde shiplemeleri serinin frekansını bozuyordu. Sezon finaline doğru yazar birkaç tüyo verdiği için onları affedebilirim ama yine de Kovit'in gözüktüğü ilk bölümden de bunu yapmalarına gerek yoktu.

Nita'nın maceralarını ikinci sezonda devam etmesini istiyorum.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Obsessive Servant 0. Bölüm

Oyun Tavsiyesi - Tasokare Hotel