Oyun Tavsiyesi - Our Life: Beginnings & Always

 


Puan: 10/10

Tür:


Görsel Roman, Karakter Kişileştirme

Yayıncı:  GB Patch Games

Tanıtım:

Yirmi dolarlık bir banknot, dört yaz, on beş yıl ve eşsiz bir hayat. Yan taraftaki yalnız çocukla çocukluktan yetişkinliğe doğru büyüdüğünüz bu neredeyse tamamen özelleştirilebilir görsel romanda tamamen size ait bir deneyim yaratın.

Benim Görüşüm:

Cove Holden... Ah be~~ Şimdi ne oynadım ben yaa?! O kadar boşluğa düştüm ki şu oyun yüzünden...

Her neyse toparlanayım ve görüşümü sizlerle paylaşmaya başlayayım. Our Life bir görsel roman ancak çoğu görsel romanın yapamadığı kadar karakterinizi ve hikayenizi şekillendirmenize izin veriyor. Oynarken kendinizi tamamen özgür hissediyorsunuz.

Cove kesinlikle mükemmel biri. Bu sizin seçimlerinizle şekillense de kendiniz için mükemmel birini yaratabilirsiniz. Ben daima ona karşı samimi davrandığım için bana hep sevimli tarafını gösterdi. Eğer soğuk davranırsanız o da size soğuk olacaktır. Ayrıca oyunun bazı noktalarında yaptığını ufak seçimlerle hikayenin nasıl gelişeceğine tamamen siz karar veriyorsunuz.

Ayrıca ufak seçimlerinizin bile sonradan size anlatılması oyunda seçimlerin ne kadar önemli olduğunu gösteriyor.

Şu oyunun her sahnesini arkadaşlarımla tartışmak isterdim. O kadar güzeldi ki... Ama arkadaşlarımın ders çalışmayı bırakıp böyle bir oyunu oynayabileceğini hayal bile edemiyorum. Hahahaha... İnşallah bunu okumazlar. (・_・;)

Cove'un ismini geçtim, kaşları bile çok orijinal. ~-_-~

Baştan sona bir kere bitirmeniz yaklaşık 15 saat sürüyor. Ücretsiz bir oyuna göre oldukça uzun olsa da bu kadarı ile sınırlı değil. Seçeneklerinizin çokluğu oyunun tekrar oynanırabilirliğini kesinlikle arttırmış. Mükemmel bir günlük yaşam hikayesi sizleri bekliyor.

Kesinlikle oynamalısınız. Müzikleri, çizimleri ve yazımıyla mükemmel bir oyun.


Spoiler!!

Her neyse ilk önce oyunu anlatmalıydım. Oyuna ilk önce bir karakter yaratma sayfasıyla başlıyorsunuz. Hikaye sizin çocukluğunuzla başlıyor. Yeni komşunuz Cliff, oğlu ile arkadaş olmanız için size para teklif ediyor. Siz de ister kabul ediyorsunuz isterseniz etmiyorsunuz. 

Sonra evinizin çevresinde olan bir tepede oğlu Cove ile karşılaşıyorsunuz. Tek başına ağlıyor olduğunu görünce ona yaklaşıyorsunuz ve ilk karşılaşmanız böyle başlıyor.

Step 1 çocukluk, Step 2 ergenlik, Step 3 genç yetişkinlik dönemini kapsıyor. 2021'de çıkacak dlc'de Step 4'de yetişkinlik dönemini ve evliliği anlatacak. Sabırsızlıkla beklediğimi söylemeliyim.

Bu arada Step 3'de olan şu sahne aşırı sevimliydi yaaaa!!! Cove!!!!!!!!! Bu sahneyi sanırım hiç unutamayacağım. <3





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Manga Tavsiyesi - JoJo's Bizarre Adventure Part 1 - Phantom Blood

Oyun Tavsiyesi - Tasokare Hotel