Yeni Yıl Planları ve 2020



Yılbaşına 4 gün kaldı... Ne yıldı be diyeceğimiz anılarla dolu bir yılı bitiriyoruz. Hayatımda bir yılın bittiği için mutlu olabileceğimi hiç düşünmemiştim. Sanki yeni yıla girince tüm kötü olan şeyler düzelecekmiş gibi bir umut ile doluyum. Sanki bu yıl olan tüm kötü şeylerin sorumlusu 2020 yılıymış gibi...

Korona olmamıştık taaki geçen iki haftaya kadar. Babam işten kapmış ve evdeki herkese bulaştırdı. Korkunç bir dönemdi. Allah bizi böyle bir şeyi bir daha yaşamamamız için korusun. Ben baş ağrısı gibi nörolojik semptomlar göstermeye başlayınca çok korktum. Teşhis konulduktan sonra bize ilaç getirdiler. 

Favipiravir ve Hidroksiklorokin. Hidroksiklorokin'e başladım ama taşikardi semptomları beni korkutunca tek dozla bıraktım onu. Favipiravir'i sonuna kadar kullandım. Şimdi sağlıklıyım, evdekiler de... Annemin belirtileri ağırlaştı. Bir araya hastaneye kaldırıldı. Annemsiz yaşamak çok zordu ve çok üzücüydü. Allah'a bin şükürler olsun hastaneden çıkıp eve geldi. Şimdi karantinada ama sağlıklı.

Bu yıl kötü şeyler olsa da iyi şeyler de oldu. Yeğenim doğdu, Meryem birazcık daha büyüdü, 3. sınıfa geçtim, ehliyet aldım, bir sürü oyun oynadım ve en önemlisi artık 20 yaşında bir yetişkinim.

Sanki hayatın engebeli ve dikenli yollarında yürümeye hazırmışım gibi hissediyorum. Hatalarım olacaktır ama yine de hatalarımı da gururla taşımak istiyorum.

Hayatımda ilk defa bir yılbaşı için heyecanlıyım ve ciddi hazırlıklar yapıyorum. Tatlılar, cipsler, mısırlar, filmler hepsini planladım. Güzel vakit geçirerek başlayacağım bu yılda yeni şeyler öğrenmek istiyorum.

Uzun zaman önce gitar almıştım. Hala çalmayı öğrenemedim. 2021 yılında gitar çalmayı öğreneceğim. Uzun zamandır kilo vermek istiyorum ve hedefimi koydum. 5 kilo vereceğim. Daha fazla blog yazmak istiyorum ama yazacaklarım çoğunlukla hikaye olmalı. En azından bir tane programlama dili öğrenmek istiyorum. Bunun için bir şeyler yapmaya çalışacağım.

2021'de en az 50 kitap okumak istiyorum. Bu da benim en azından haftada bir kitap bitirmem anlamına geliyor. Bu konuda elimden geleni yapacağım.

Daha az oyun oynamalıyım, bunun farkındayım. Bu konuda da bir şeyler yapacağım.

Umarım herkes için 2021 mükemmel geçer.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Manga Tavsiyesi - JoJo's Bizarre Adventure Part 1 - Phantom Blood

Oyun Tavsiyesi - Tasokare Hotel