Oyun İncelemesi - Pikuniku

 


Puan: 6.5\10

Tür:


Macera, Bağımsız

Yayıncı:  
Devolver Digital Super Fun Club

Tanıtım:

Pikuniku, her şeyin göründüğü kadar mutlu olmadığı, garip ama eğlenceli bir dünyada geçen, saçma bir şekilde harika bir bulmaca-keşif oyunudur. Tuhaf karakterlerin mücadelelerin üstesinden gelmesine, derin devlet komplosunu ortaya çıkarmasına ve bu keyifli distopya macerasında eğlenceli küçük bir devrime başlamasına yardım edin!

Benim Görüşüm:


İnsanlara çalışmaması için para ödeyen kapitalist bir şirketin mısır tarlarında çalışarak tüm mısırları topladıktan sonra kasabada yaşayan tüm insanları volkan patlamasıyla silmeyi planlıyor.

Siz mağarada yaşayan bir canavar olarak oynuyorsunuz ve oyun ilerledikçe şehirde yaşayan insanlarla yardım etmeye ve onları bekleyen kötü sonlarından kurtarmaya çalışıyorsunuz. Maksimum 4 saatlik bir oyun süresi var. 

Sakin ve rahatlatıcı bir atmosferinin olmasının yanı sıra bence oyun çok basitti. Sadece gerçek bir oyun otakusu olduğum için oyunu bitirdim ancak oyunun yetişkinlere hitap ettiğini düşünmüyorum. Ancak 7-8 yaş için ideal bir oyun olabilir ama o yaştaki çocukların da hikayeyi anlayabileceğini sanmıyorum.

Belki canınız hafif bir şeyler oynamak isterse bir denemek için alabilirsiniz. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Manga Tavsiyesi - JoJo's Bizarre Adventure Part 1 - Phantom Blood

Oyun Tavsiyesi - Tasokare Hotel