Webtoon Tavsiyesi - La Dolce Vita di Adelaide

 

Puan: 8/10

Tür:

Fantastik, Romantik

Tanıtım:

Yeniden mi doğdum? Eski hayatımda daha yeni mezun olmuş bir tasarımcıydım sonra bir gün kaza geçirdim. Adelaide, bu benim yeni ismim. Yeni hayatım oldukça sıkıcı fakat bir gün boyutlar arası dolaşabilen bir kız hakkında haberler duydum. Ben de başkente gidip onunla tanışmaya karar verdim. Başkentte beni bekleyen bir şey mi var?



Benim Görüşüm:

Sanırım Romantik-Fantastik türdeki okumaya ilk başladığım seri buydu. Aşırı sevmiştim. Şu an tekrar okusam eminim birçok yeri klişe ve sıkıcı bulurum ama yine de bu seri yüreğimde tamamen ayrı bir yeri var.

Adelaide, en sevdiğim kadın baş karakterlerden biri. Güçlü, inatçı, çalışkan, kurnaz ve çok güzel. Dük'ün kalbini kolayca ele geçirmesinin yanı sıra okuyucuların da onu sevmesini sağladı. 

Webtoon'u bitirdikten sonra yorum yazmak harika bir duygu. Tatlı, trajedi içermeyin, dram sevmeyenler için yapılmış bu seriyi tatlı şeyleri seven herkese öneririm. Ayrıca gereksiz ve uzun dünyayı açıklama bilgileri falan yok. Size hafif bir okuma sunuyor. Uzun açıklama yazılarını okurken ders çalışıyor gibi hissederim ve aşırı sinirim bozulur. Zaten dersime yeterince çalıyorum, dinlenirken hafif bir şeyler okuyarak rahatlamak istiyorum diye düşünen okuyucular için yapılmış bir seri. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Manga Tavsiyesi - JoJo's Bizarre Adventure Part 1 - Phantom Blood

Oyun Tavsiyesi - Tasokare Hotel