Webtoon Tavsiyesi - Beware of the Villainess!

 




Puan: 10/10

Tür:

Fantastik, Isekai, Drama, Romance 

Tanıtım:

Bir romanın kötü kadını oldum! 

Bundan nefret ediyor muyum? Yok! Çok iyi buluyorum. Bir Dük'ün kızı = işsiz zengin bir kişi. Böyle bir şansı nasıl kaçırabilirim?! Bu, hayatın tadını çıkarmak için en iyi şans.

 Ana konuyu reddetmeliyim ve sadece hayatımı nasıl istersem yaşamalıyım! Kötü kadın olarak uyandıktan sonra, nişanlımın, romanımın erkek başrolü, veliaht prens, aldattığına şahit oldum . Benden başka bir bayanı kucakladığını gördüm ve o kadar parlak gülümsüyordu ki. Gözyaşlarına boğuldum... sadece şaka yaptım, ağlamadım! 

Gözyaşlarım bu çöp üzerine boşa harcanmayacak kadar değerli. Gözyaşları yerine, "Majesteleri, çöp müsünüz?" diye bağırdım. Serinletici bir sodanın kişiliğine sahip ana karakter! Ana karakter ezici kadın kahraman hikayeyi tamamen reddedecek! Neden? Çünkü bir kızın ucuz arabalarla çevrelenmesi bir israftır. (arabalar = erkekler) -Bu seri Pied Piper tarafından yapılacaktır

Benim Görüşüm:

Melissa çok havalı, güçlü, seksi, güzel ve zeki. Benim favori baş karakterim olması için gerekli olan tüm kriterleri sağlıyor. Bu tarz webtoonlarda eğer baş karakteri sevdiysem diğer karakterlere çok takılmam. Ancak erkek baş karakter Nine da çok sempatik ve tatlı, ancak biraz sulu gözlü.

Hikaye anlatımı yenilikçi ve güçlü. Kötü karakter olarak başka bir dünyada tekrar doğan Melissa hikayenin işleyişini ve temelini öyle bir değiştiriyor ki orijinalde altın balık olan 4 ML resmen palyaçoya dönüşüyor. Hikayenin ana akışına bağlı kalmadan özgürce yaşamak istemesi hoşuma gidiyor.

İlk sezonu yeni bitti. Aslan Yeleli Melisa'nın hikayesi kesinlikle okunmalı.


 




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Obsessive Servant 0. Bölüm

Stepmother 6. Bölüm