Webtoon Tavsiyesi - Purple Hyacinth

 


Puan:10/10

Tür:

Dram,  Doğaüstü, Gizem

Tanıtım:

Yalanları tespit etme yeteneği onu olağanüstü bir hukuk memuru yaptı -Yıllar önce sevdiklerini korkunç bir kaderden kurtaramamasına rağmen şimdi savunmasızları ne pahasına olursa olsun savunmak için güçlü yeteneğini kullanıyor- Delirmiş bir dünyada kötülükle savaşmak için ölümcül bir suikastçı ile ekip halinde olması gerekse bile.

Benim Görüşüm:

Bu seri tamamen benim tarzım. İçinde sevdiğim o kadar çok şey var ki hangisinden saymaya başlamalıyım emin değilim. 

  1. Çizimleri kesinlikle göze hitap ediyor. Karakter tasarımları çok güzel ve göz alıcı.
  2. Erkek baş karakter kesinlikle mükemmel. Yakışıklı, güçlü, acımasız ancak parçalanmış, intikam peşinde aynı zamanda pişman da...  。・゚・(ノД`)ヽ( ̄ω ̄ )
  3. Hikaye anlatımı çok akıcı ve iyi kurgulanmış.
  4. Yan karakterler unutulmazlar ve tatlılar. Kym ve William <3 
  5. Monarşiyi bir nevi devirmek isteyen sosyalist bir grup gibi gözüken Phantom Scythe teması beni tamamen ele geçiriyor. V for Vendetta'yı anımsatıyor. 
  6. Yazarlar aşırı eğlenceli. İkisi de Kanada'da üniversite öğrencisi. Biz okuyucuların göz yaşlarıyla beslenen acayip çalışkan iki deha. 
  7. Giriş bölümünü en az 10 kere okudum. Hayatımda gördüğüm en iyi başlangıçtı.
  8. Karakterleri çok seviyorum.
  9. Kadın karakterler çok güçlü. Kym, Lauren ya da herhangi bir kadın karakter. Japon mangalarında görmeye alışık olduğumuz bir eziklik, kadına has tatlı olma çabası yok. Erkek baş karakter ne kadar yakışıklı olursa olsun bu seride benim gönlümün efendisi kesinlikle Lauren.
  10. Müziklerini kendileri üretiyorlar ve harikalar. Merak edenler için youtube hesapları : https://www.youtube.com/channel/UCfAaaSEJvCIGq9cfWvHqwIw
  11. Atmosferi seviyorum. 19. yüzyılın Avrupa'sı olmasının yanı sıra, Monarşi, polisiye ve aksiyon... ♡\( ̄▽ ̄)/♡
Purple Hyacinth, mor sümbül demek. Serinin evreninde mor sümbül kraliyet armasını temsil etse de gerçek anlamlarından biri sonsuz sevgi ve bağlılık. Ayrıca af dilemek anlamına da geliyor.

Webtoon'da her salı yayınlanıyor. Herkese mutlaka okumasını tavsiye ederim.








Birkaç Poz:








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Obsessive Servant 0. Bölüm

Manga Tavsiyesi - JoJo's Bizarre Adventure Part 1 - Phantom Blood