Film Tavsiyesi - Love Me If You Dare

 


Puan: 7/10

Yönetmen:  Yann Samuell

Tanıtım:

Julien Janvier ve Sophie Kowalsky çocukluklarında bir cesaret oyununa başlarlar. Annesi ölmek üzere olan Julien ve göçmen bir ailenin kızı olan Sophie için bu oyun onları hayat karşısında güçlendirmektedir. Ama bu cesaret oyununda birbirlerinden daha güç ve daha zor şeyler istemeye başladıklarında , bu gururlu çocuklar için ayrılık vakti gelecektir.

Benim Görüşüm:

Etrafımdakiler bu filmi çok önerdi. Ben de Fransız filmlerine karşı yeni bir bakış açısı kazanmak için filmi büyük bir merakla ve keyifle izledim.

Beklediğimden baya farklıydı. Klasik romantik komedilerin dışında filmin içerisinde trajedi de var. Şu anlık dünyaya bakış açımla filmi eleştirirsem birbirlerinin hayatını zehir eden iki gururlu, dik başlı insan görüyorum. Kalıplara girmek istemezken nefret ettikleri düzenin bir parçası haline dönüşmelerini ve en sonunda da birbirlerinden ayrı olarak inşa ettikleri imrenilecek yaşamlarını fırlatıp atmalarını görüyorum.

Filmin sonunda ise sadece trajedi görüyorum. 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Manga Tavsiyesi - JoJo's Bizarre Adventure Part 1 - Phantom Blood

Oyun Tavsiyesi - Tasokare Hotel