Anime Tavsiyesi - Zombieland Saga

 


Puan: 7.5\10

Tür:

Müzik, Doğaüstü, Komedi

StüdyoMAPPA

Tanıtım:

Tipik bir sabah. Her zamanki müzik. Onların normal yaşamları. Yedi kızın huzurlu yaşamı aniden yok olacak. Yaşayan ölüler tarafından... zombiler. Hiçbir zaman harika ve korkunç bir zombi dünyasının bir parçası olmak istemedikleri de bir gerçek. Hepsi bir umudu paylaşıyor: “Yaşamak istiyoruz.” Bu kızlar saga karşısında mucizeyi başarmak için mücadele edecek.

Benim Görüşüm:

Yavaş yavaş, canım sıkıldıkça izlediğim bir animeydi. Bu tarz absürt komedi animelerini herkes sevmeyebilir ancak ben seven taraftayım. Baya eğlenerek izledim.

Ara bölümler iyi olsa da en çok finali beğendim. Başarılı bir anime olmuş ve MAL'daki puanını da kesinlikle hak ediyor. 

İdol animelerinde iyi anime çok nadir çıkar. Idolish7'dan sonra izlediğim en iyi idol animelerinden biri. Hikayeyi sevdim ayrıca son bölümde neredeyse beni bile ağlatıyorlardı. 

Aşağıya animeden bir sahne koyuyorum.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Obsessive Servant 0. Bölüm

Stepmother 6. Bölüm