Webtoon Tavsiyesi - Why Are You Doing This, Duke?

 


Puan: 7/10

Tür:

Dram, Fantezi, Trajedi, Romantizm

Yazar: 
킨립(sanatçı), HaYol(yazar)

Tanıtım:

“Benim tatlı kuşum~ sonsuz aşkım~

Üzme o yüzünü.

Ne zaman benim tatlı kuşum üzülse sanki bütün dünyam yağmur yağıyor gibi oluyor.”

Birçok kişi tarafından azrail olarak bilinen Dük Rowan Peruka. O, geçen ay benim neredeyse kafamı uçuracak olan kişi, kocam olmayı mı başardı? Beni ikinci veya üçüncü bir eş olarak değil de birincisi olarak mı aldı?

Bu olandan eğer gerçek bir aşk olsaydı hoşnut duyardım ama bunların hepsinin nedeni gizemli bir büyüden dolayı. Ve bu büyünün gücü gitgide zayıflamaya başlıyor.

Kendi hayatının tehlikede olduğu, bipolar bir kocayla evlilik…

Benim Görüşüm:

İlk görüşte aşkın bir büyüyle yerleştirildiği bu seride Dük Rowan'ın karısına ne kadar düşkün olduğunu izliyoruz. Zamanla büyünün etkisi ortadan kaybolarak mantıklı düşünmeye başlayan Rowan bir şeylerin yanlış olduğunu fark ediyor ve karısını tehdit etmeye başlıyor.

Ölüm korkusu olan MC büyünün kaybolmasından korkuyor ve bunu engellemek için kitaplara gömülüyor. Çizimleri ve hikaye güzel olsa da karakterler beni biraz hayal kırıklığına uğrattı.

MC, neşeli ve sakar bir tip olarak resmedilmiş. Akılsızca davrandığı ve düşünmeden konuştuğu zamanlar oluyor, yine de çok tatlı gözüküyor.

ML ise bir yandan acımasız bir katil olarak resmedilirken bir yandan da karısına düşkün bir tip olarak resmediliyor. Karakter gelişimi olsa da, çok da mantıklı değil. 

Hikayenin sonlarına doğru mantıksızlıklar ve tutarsızlıklar oluyor. Kötü karakterler daima kötü olarak kalıyor, bazı ümit vadeden yan karakterler önemsenmiyor. İkinci erkek karakter olabilecek olan bir karakter hikayenin sonucunda sadece sefil oluyor. Final bölümü ise asıl puan kırdığım kısım. Bu ikili için daha farklı bir son istedim.



Edited: 22.03.2021

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Obsessive Servant 0. Bölüm

Stepmother 6. Bölüm