Webtoon Tavsiyesi - The Villainess Lives Twice

 


Puan: 8/10

Tür:

Fantezi, Romantizm

Yazar: 
Peachberry(çizer), PARK Jin-woo, HAN Mint(yazar)

Tanıtım:

“Tia, sen iyi şeyler yapabil diye kardeşin iyi şeyler yapmalı.”

Her türlü kötü eylemde bulunarak kardeşini imparator yaptı. Ancak bağlılığı ihanetle ödüllendirildi. Ölümün eşiğinde, yardım elini uzatan baş düşmanı, ‘dürüst’ Büyük Dük Cedric’ti.

“Bir plan oluşturun.”

“…”

“Bu durumda durumu tersine çevirebilecek başka birini düşünemiyorum Leydi Rozan.”

“…”

“Bana gücünü ver.”

Zaten harap olmuş bir imparatorluk için güç dengesini yeniden kurmak mümkün değildi, ama her şey ters gitmeden önce zamanı geri almanın bir yolu vardı.

Kanı ve gözyaşlarıyla, zamanı geri çevirmek için kadim büyüyi yapmak için kendi vücudunu feda eder.

Bu sefer başarısız olmayacak.

18 yaşındaki haline geri dönen Artezia, Büyük Dük Cedric’in kötüsü olmaya karar verir.

“Lütfen benimle evlen. Seni İmparator yapacağım.”

Benim Görüşüm:

Bu seriyi sevmemin asıl neden baş karakter, Artezia'nın kararlı ve güçlü bir kadın olması. Yapmak istediği şeyi kafasına koyup önündeki engelleri teker teker kaldırarak hedefine ulaşacağına inanıyor ve bunun için de çabalıyor.

Genelde bu tür serilerin baş karakterlerin azminde bir sıkıntı olur ve sanki durum onların istemediği şekilde gidiyormuş gibi davranarak her şeyden şikayet etmelerinin yanı sıra sanki olanlardan bir habermiş gibi her kötü olaya şaşkınlıkla tepki verirler.

Erkek karakter de çok tatlı ve saf. Bence başarılı bir kurguyla oluşturulmuş bu seri övülmeyi ve okunmayı hakkediyor.

Ayrıca çizimleri de çok güzel. Bu tarz serileri okuyan herkese tavsite ederim ~~




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Manga Tavsiyesi - JoJo's Bizarre Adventure Part 1 - Phantom Blood

Oyun Tavsiyesi - Tasokare Hotel