Manga Tavsiyesi - Delicious in Dungeon

 


Puan: 10/10

Tür:

Dram, Macera, Komedi, Fantezi, Aksiyon, Seinen

Yazar: 
Kui Ryoko

Tanıtım:

Kız kardeşi bir ejderha tarafından yutulduktan ve başarısız bir zindan baskınında tüm erzaklarını kaybettikten sonra Laius ve ekibi, kız kardeşini sindirilmeden önce kurtarmaya kararlıdır. Tamamen meteliksiz ve yiyecek olarak canavar yemeye başvurmak zorunda kalan bir cüce ile tanışırlar; onları Dungeon Meshi dünyasına tanıtacaklar - dev yarasaların eti, yürüyen mantarlar ve hatta çığlık atan mandraklar gibi malzemelerle yapılan lezzetli yemekler.

Benim Görüşüm:

Dördüncü cildi daha yeni bitirmiş bulunuyorum. Hikayenin ilk yarısı bitmiş bulunuyor.

Orijinal çizimli macera mangalarına gerçekten bayılıyorum. Özellikle bu seride karakterler terrariumdaymış gibi küçük hissettiriyor ve olan şeyleri gerçek olarak hayal etmeyi daha da kolaylaştırıyor.

Defalarca ödül kazanmış bu mangayı ben de çok beğendim.Türkçe bir baskısı çıksa kesinlikle alırım. 

Fazla spoiler vermek istemiyorum ancak yazarın dünya inşası için emek harcadığını ve iyi de iş çıkardığını ekstraları okuduktan sonra anlıyorsunuz.

Karakterler de çok orijinal. Mesela Laius meraklı, sabırsız ve aceleci bir tip. Özellikle her gördüğü canavarı yemek istemesi ve Marcille'nin ilk başta karşı çıkıp tadına baktıktan sonra hep birlikte afiyetle yemeleri... 

Her karakterin eşsiz bir kişiliği ve hikayesi var. Bu tür yazarları hep hikayesine sahip çıkan, özgünlüğünden esin vermeyen saygı değer ustalar olarak görürüm. Ayrıca bu mangaka acayip yetenekli. Kafasında hayal ettiği her şeyi çizebiliyor. HER ŞEYİ...

Bu mangayı özellikle Promised Neverland, Made in Abbys gibi macera temalı mangaları sevenlere öneriyorum.

Bazı güzel şeyler:

They are just too adorable!!








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Obsessive Servant 0. Bölüm

Stepmother 6. Bölüm