Manga Tavsiyesi - Fumetsu no Anata e

 


Puan: 10/10

Tür: Doğa Üstü, Drama, Fantazi, Shounen

Oima Yoshitoki

Tanıtım:

Dünya yüzeyine ölümsüz bir varlık gönderildi ve tundranın ortasında yalnız yaşayan bir çocukla karşılaştı.Varlık, ölmekte olan şeylerin şeklini alabilir, ancak yalnızca "itici güç" öncekinden daha güçlü ise. Varlık sonsuza dek yaşarken ne tür deneyimler ve buluşmalarla karşılaşacak?

Benim Görüşüm:

Animesi yakın zamanda çıkacağı için okumayı hep ertelediğim bu seriyi dün gece meraktan sadece ilk bölümü okumak amacıyla açmıştım. Şu ana kadar çıkmış 13 cildi de bir anda okuyuverdim. Ne mükemmel bir okumaydı, ne mükemmel bir hikayeydi! (ノ´ з `)ノ

Nasıl anlatacağımı bilemiyorum. İlk bölümden itibaren ölümsüz bir varlığın büyüyüşünü, yeni insanlarla tanışarak yaşadığı zorlukları, birlikte geçirdikleri anıları aşırı duygusal bir dille anlatan bu mangayı "dram" sevenlere kesinlikle öneriyorum. 

Büyüme hikayelerini gerçekten çok severim. Ender'in Oyunu, Yerdeniz Büyücüsü, Kralkatili Güncesi, Ran to Haiiro no Sekai gibi büyüme hikayelerini siz de seviyorsanız bunu da seveceğinizin garantisini verebilirim.

Ayrıca hikaye tamamen hiç beklemediğim yönde ilerledi ve bazen şaşkınlıktan kalakaldım. "Ne okudum şimdi ben?" diye...

Bu tarz serilerin içimde uyandırdığı garip bir his var. Bitince yeni bir seriye başlamayı hiç istemiyorum. Başka bir şey okumak istemiyorum. Sadece okuduğum hikayeyi düşünüp durmak istiyorum. Kesinlikle bir başyapıt.




Spoiler!

Baş karakterimizin adı Fushi. Ölümsüz bir varlık olmasının yanı sıra duygusal olarak bağlandığı insanlar öldükten sonra onların şekillerini alabiliyor. Hikayede bazen çatlaklar olsa da yine de oldukça iyi yazılmış, sevimli karakterleri olan bir seri. 





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Manga Tavsiyesi - JoJo's Bizarre Adventure Part 1 - Phantom Blood

Oyun Tavsiyesi - Tasokare Hotel