3. Sınıf 2. Komite Dava Kapandı! ☆ ~('▽^人)

 


Ne yazmam gerektiğinden emin değilim. İlk komite gibi kesinlikle değildi. Komitenin orijinal uzunluğu 4 haftaydı ancak kısaltıp 2.5 hafta yapmışlar.

İlk hafta full direksiyon dersim olduğu için az biraz çalışabildim. Komitenin adı Neoplazi ve Hematoloji Komitesi'ydi. İlk olarak Hematoloji bölmünü bitirdim ancak süre çok kısıtlı olduğu için Onkoloji kısmında sadece Patoloji üzerine yoğunlaştım. Patolojiye çalıştığımda kanser epidemiyolojisini ve genetiğine de dolaylı olarak çalışmış sayılıyordum. Tek üzgün olduğum konu Çocukluk Çağı kanserleri çok kolay bir konu olmasına rağmen bir kere bile okumaya vaktim yetmedi.


Farma'yı zaten satmıştım XD Çok fazla değil ama antineoplastikleri tamamen görmezden gelip sadece çıkmışlara bakmıştım.

Son 4 gündür toplam adım sayım 30'u geçmemiştir. Tüm gün oturduğum yerden ders çalıştım ve her yerim ağrıyor. T-T Neyse bir komite daha bitti.

Sonraki komitenin ders programını da attılar. Çüş dedirtecek kadar yoğun bir 3.5 hafta olacak. Eğer her gün çalışmazsam yetiştirebilmemin imkanı yok ve yarın 3. komite başlıyor. Haydi bismillah!







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Obsessive Servant 0. Bölüm

Stepmother 6. Bölüm