Webtoon Eleştrisi - A Capable Maid

 


Puan: 4/10

Tür:

Dram, Tarihi, Romantizm

Yazar: 
Sanho(çizer), Yuin(yazar)

Tanıtım:

Yararsız bir hizmetçi, Marie, hiçbir zaman doğru şeyi yapamadı. Ama ölecek olan bir mahkumla ilgilendikten sonra, her zaman olmak istediği kişi haline gelir. Bu yetenekli hizmetçi Marie’nin başlangıcı.

Benim Görüşüm:

Bu seriye çok heyecanla başladığımı söylemeliyim. Güzel karakter tasarımı ve ümit vadeden bir kurgusu vardı ancak benim hayallerimi gerçekten suya düşürdü. Bunun sebebi de baş karakteri hiç sevememiş olmam.

Kendisi bencil, düşüncesi, saygısız, salak ve kör. 

Gerçekten çok iyi başlayan bir seriyi gözümde değeri kalmayacak kadar alçalttılar. Bu kadar salak bir kurguyu okumaya ne vaktim ne de enerjim var.

Serideki erkek karakterlerin bu kızda ne bulduğunu gerçekten merak ediyorum. Yetenekli ve güzel olmasının dışında sempatik hiçbir özelliği yok. Sinir bozucu ve baş belası. Ahhhhh~~~ ୧((#Φ益Φ#))୨ Ondan nefret ettim. En sevmediğim şey ise sen bir gecede nasıl bir konuda uzman hale dönüşebiliyorsun. Büyük haksızlık! Emek hırsızlığı! 

Ayrıca insanlara önyargıyla yaklaşıp kendince onları yargılıyor. Bir sahnede veliaht prens gülüyordu. İçinden "O da gülebiliyormuş." diye geçirdi. Salak kız ya!! Tabii ki gülebiliyor sonuçta o da İNSAN!!!

Evet, sinirliyim.





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Obsessive Servant 0. Bölüm

Manga Tavsiyesi - JoJo's Bizarre Adventure Part 1 - Phantom Blood