3. Sınıf 1. Komite Dava Kapandı! ☆ ~('▽^人)


 İlk komitenin bitmesiyle rahatladığımı dile getirmeliyim. Kaç gündür stres ve baskıdan dolayı geceleri iyi uyuyamıyordum. Ayrıca istediğim halde bloğuma da yazı yazamadım. :( 

Bugün rahatlamak için olsa da birkaç yazı yazabildiğim için memnunum. İlk komitemiz dört hafta sürdü. Mikrobiyoloji ve Halk Sağlığı derslerinin yoğun olduğu bu komite ezber bilgiyle bizi boğsa da konuları sevmediğimi söyleyemem. 

Boş zamanlarımda textbook okuyarak iki hafta çok düzenli çalıştım ancak düzenimi bozacak bir olay başıma geldiği için geri kalan iki haftayı bunalımda geçirdim diyebilirim.

Konsantrasyonumun ve dikkatimin bu kadar kolay dağılması daima sorunum olmuştur.

Sanki ipin ucunu elimden kaçırmıl gibi ne kadar uğraşsam da tekrar ipi tutamıyorum. İpin ucunu tekrar bulduğumda ise çok geç oluyor.

Neyse bunları konuşmak için yazmıyorum. Bu komiteyi nasıl değerlendirdiği anlatmak istiyorum.

İlk iki hafta canlı derslere aktif katılım yaptım. Bu arada da sonraki derslerin buluttaki videolarını da izledim. İki haftanın sonunda düzenim bozuldu ve bir daha neredeyse hiç çalışamadım. Ama bugün girdiğim sınav yeterince iyi geçti. O yüzden içim rahat. İnşallah yüksek bir not alabilirim ~

1. Komite Bitti. 😌

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Manga Tavsiyesi - JoJo's Bizarre Adventure Part 1 - Phantom Blood

Oyun Tavsiyesi - Tasokare Hotel