Oyun Tavsiyesi - Stardew Valley


Puan: 10/10

Tür:

Çiftçilik, Günlük Hayat, Rpg

Yayıncı: ConcernedApe

Oyun Süresi: Sınırsız

Tanıtım:

Günlük hayattan sıkılmış bir şekilde çalışırken bir anda büyükbabanızın ölmeden önce size verdiği mektubu hatırlarsınız. Demişti ki:
"Eğer bir gün günlük hayatından sıkılırsan bu mektubu aç ve oku."
Mektubu açar ve okursunuz. Mektuptan büyükbabanızın Stardew Vadisindeki çiftliğini size bıraktığını anlarsınız. Yapacak daha iyi bir şeyiniz olmadığı için çiftliğe gitmeye karar verirsiniz.

Benim Görüşüm:

Çok iyi. Kesinlikle çok iyi bir oyun. Şimdi oyunun türünde çiftçilik görünce bir çiftçilik oyunundan ne bekleyebiliriz ki diyenler olabilir. Tabii ki çiftçilik türünü seven insanlar da var.

Her iki kesim de bu oyunu oynayabilir. Oyun sadece tohum ekmek, biçmek ve oluşan ürünü satmaktan ibaret değil. Tarımın yanında hayvancılık, madencilik, maceracılık(slimelar v3 yarasalara karşı) , balıkçılık yapabiliyorsunuz.

Ama sadece bunlardan ibaret olsaydı ben bile oynamazdım. Oyuna başladığınızdan itibaren size verilen ilk görev Stardew Vadisindeki yerlilerle tanışmanız. Çok farklı karakterler var hepsinin kendine ait hikayesi var. Bunu bilmek çok hoş. 

Bu oyunda keşfedilecek çok fazla sır var ve hiçbir spoiler almadan oynamanız daha iyi olur.

Aslında bu oyuna biraz kızgınım çünkü o kadar bağımlılık yapıcı ki yaklaşık 50 saat bu oyunu oynadım. 

Siz siz olun sınav döneminizde bu oyunu oynamayın. :P

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Obsessive Servant 0. Bölüm

Manga Tavsiyesi - JoJo's Bizarre Adventure Part 1 - Phantom Blood