Oyun Tavsiyesi - Machinarium


Puan: 8/10

Tür:

Bulmaca

Platform: 

Android, PlayStation 4, iOS, Microsoft Windows, PlayStation 3, Nintendo Switch, macOS,

Yayıncı: 

Amanita Design

Fiyat: 44.99tl

Tanıtım:

Robot Josef'e, Kara Şapka Kardeşliği çetesi tarafından kaçırılan kız arkadaşı Berta'yı kurtarırken yardım et.

Benim Görüşüm:

İlk başta şunu söylemeliyim ki: Oyun zordu. Bulmacalar uğraştırıcıydı ve kafa yormanız gerektiriyordu. Ama sevimli atmosferi ve grafikleriyle çok kolay kalbimi ele geçirdi.

Oynanışta tek sinirim bozan şey eşyalarla etkileşime girebilmek için onların dibine kadar girmeniz gerekmesi :/ 

Oyunda ipucuları almanız için mini bir oyun oynamanız gerekiyor ve bu oyun da çok sinir bozucu...

Elimden geldiğince ipucu almadan ilerlemeye çalışsam da bazı yerleri oldukça zorluydu ve ipucu kolaylığından yararlanmamı gerektirdi. Oyun ilerledikçe bulmacalar daha da zorlaştı ama yine de keyifli zaman geçirebildim. Oyun süresi 3 saat civarı. Bulmacalarda çok oyalanırsanız daha uzun sürebilir ama bu sürenin ideal olduğunu düşünüyorum.

Kısa bir oyun olduğu için verilen paraya değer mi emin değilim. Ben değer biçecek olsaydım en fazla 20 tl derdim bu oyuna.

Oyunda beklenmedik bir akıcılık vardı. Oynanışı kast etmiyorum; oyunun açılması ve ana menüyü kast ediyorum. Basit ve sade tasarımıyla sevdiğim indie oyunlardan biri oldu. 😁😁

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Manga Tavsiyesi - JoJo's Bizarre Adventure Part 1 - Phantom Blood

Oyun Tavsiyesi - Tasokare Hotel