Film Tavsiyesi - Mucize 2 :Aşk


Puan: 8/10

Tür:

Dram

Tanıtım:

Engelli bir adam olan Aziz ile görücü usulü evlendiği karısı Mızgin, köyde yaşadıkları sorunlardan iyice bıkar. Kendilerine yeni bir hayat kurmak isteyen çift, Batı'da bir kasabaya gider. Ancak gittikleri kasabada da türlü sorunlarla karşılaşırlar. Çift, ne olursa olsun insanların önyargılarını aşıp, hayatta tutunmak için çabalar. Mızgin'e aşık olan Aziz, karısı için engellerinden kurtulmaya karar verir bu uğurda zorlu bir mücadeleye girişir. Aziz, Mahir öğretmen ve sinemacı Bahattin'in de desteği ile eşi için birçok mucizeyi gerçekleştirir. 

Benim Görüşüm:

Filmi izlemeden önce televizyonda Mert Fırat'ın bir röportajını izlemiştim. Bu filmin hayatını nasıl değiştirdiğini anlatıyordu. Daha filmin reklamları yapılmaya yeni başlamışken bu röportaj benim ilgini cezbetmeye yetmişti.

Birinci filmi izlemediğimi söylemek isterim ve filmi anlamak konusunda hiç sıkıntı çekmedim.

Bu filmle ilgili güzel bir anım da var:

Kardeşimle birlikte sinemaya gitmeye planlıyorduk ve sıradaki seansa yetişmemiz imkansız olduğu için bir sonraki seansın biletini internetten almaya karar verdik çünkü sinema gişelerinde acayip sıra olacağını biliyorduk ki gerçekten de acayip sıra vardı. İnternetten biletleri aldıktan sonra fark ettik ki yanlış zamana almışız. Koşarak evden çıktık aceleyle sinemaya gittik. Filmin ilk yarım saatini kaçırsak da film zaten 2 saatten uzundu. Yani çok da etki etmedi.

Her neyse filme gelelim. Etkileyici repliklerin olmasının yanı sıra ben Mert Fırat'ın oyunculuğunu çok iyi buldum.

İlk Mert Fırat ile tanışmam Beni Böyle Sev ile olmuştu. O zaman bile oyunculuğunda kendisine has bir burukluk vardı. Size azim, hırs, umut ve sevgi gibi bir çok güzel duyguyu aşılayan bir fişm olmuş.

Yönetmenin Mahsun Kırmızıgül olduğunu biliyorum. Son zamanlarda pek olumlu bir şekilde gündeme gelmese de, daha önceden izlediğim filmlerini beğenmesem de bu film Imdb den 6.8 puan alarak Imdb den iyi bir puan alan nadir filmlerden.

Bu arada filmde unutulmaz replikler vardı.

Sevmek zahmetli iş, bu zahmete katlanamayan yaşadım desin ama sevdim demesin..

"hayat kısa. affet, yardım et, şükret. sev, gülümse, mutlu ol.”

Ne kadar filmi hiç beğenmeyenler olsa da... Hadi ama... Gerçekten de etkileyici sahneleri yok muydu?

Yağmur altında bağırma sahnesi... Çocukları kurtarma sahnesi... 

Mızgin'in Azizin kolundan tutarak sürüklediği sahne...

Yani benim taş kalpli kardeşim bile filmde ağladı. 

Neyse duygusal, umut veren, gerçek başarı hikayelerini izlemek isteyenler bu film için en arkadan yerlerini alsın. ( en ön pek rahat olmuyor. :P)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Obsessive Servant 0. Bölüm

Oyun Tavsiyesi - Tasokare Hotel