Oyun Tavsiyesi - Creme de la Creme


Puan: 8/10

Tür:

Text-based advanture, Rpg

Yayıncı: 

Choice of Games

Tanıtım:

Galatin Koleji, yüksek rütbeli genç kişilerin sosyal ve akademik yeteneklerini geliştiren bir bitirme okuludur. Ailenin adı lekelendiğinde tüm yüksek sosyate onları reddeti. Bu da seni Gallatin'e yuvarladı. Yapman gereken şey ailenin ismini temize çıkarmak ve kendi geleceğini güvence altına almak.

Galatin'de, prenslerle dans edicek, profesörleri mükemmel görgünle etkileyeceksin.

Benim Görüşüm:

Rpg oyunlarını severim ama özellikle text-based olunca hayal gücümü daha rahat kullanabiliyorum.

Uzun olduğunu söylemeliyim. Tanıtımda 440.000 kelime yazıyordu. Hahahhaha ve ben bunu dün iki kere bitirdim. 

Birazcık batı tarzında kendi gizemine sahip bir okul. Ve birbirinde farklı öğrencilerle hocalar içeren bir kitap. Ben beğendim. Tamam hastası olmadım ama bence değdi.

Biliyorum hiç alakası yok ama nedense kitaptan biraz Emile Zola'nın Germinal'inin havasını aldım. Sanırım maden işçileri içerdiği için.

Fazla choice of games oyunu oynamadım ama bu oyunda özellikle seçenekler çok kafa karıştırıcıydı ama yine de şu ana kadar oynadığım en iyi choice of games oyunuydu. 


Spoiler:

Oyunun teması şu: Aileniz kötü bir şey yaptı ve sizi onların adınızı temizlemeniz için yatılı bir okula gönderiyorlar.

Aslında romantik seçimler ne kadar tatmin edici olsa da daha fazlasını istediğimi söyleyebilirim. 

Blaise bu oyundaki en ilgilendiğim karakterdi( başında) ve bir anda kayboldu. Onu ancal oyunun sonunda tekrar görebildik ama normal bir oyuncu oyunun sonuna kadar bekar beklemez ki... :/ 

Neyse kovulan öğrencilerini para için altın madeninda zorla çalıştıran  Gallatin Koleji müdiresine de yazıklar olsun. İki kere oynamama rağmen ikisinde de uygun cezayı alamadı. Neyse artık Mat, Blaise ve diğer karakteler oldukça iyiydi.  KOŞUN Swanslar Koşun!!!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Manga Tavsiyesi - JoJo's Bizarre Adventure Part 1 - Phantom Blood

Oyun Tavsiyesi - Tasokare Hotel