Film Tavsiyesi - Unbreakable




Puan: 8/10

Tür:

Dram, Gizem

Tanıtım:

Tüm yolcuların hayatlarını kaybettiği büyük tren kazasından kurtulabilen tek kişi David Dunn olur. İşin daha da ilginç yanı Dunn'ın tek bir çizik bile almadan bu kazayı atlatmış olmasıdır. Bu mucizevi durum tüm insanların ilgisini çeker, en başta da bir çizgi roman müptelası ve koleksiyoncusu olan Elijah Price'ın... Price David Dunn'la tanışmak ister ve bu amacına ulaştığında ona bu kazayla ve bu gibi kazalardan nasıl kurtulduğuyla ilgili gizemli bir teoriden bahseder. Dunn'a başlarda gerçek dışı gelen bu teori zamanla kendini keşfetmeye giden yolun ilk adımı olacaktır.

Benim Görüşüm:

Devam filmleri olan Split ve Glass'ı önceden izlemiştim bu yüzden film için ne kadar kafa karıştırıcı olduğu hakkında yapılan yorumlar beni bir dıkım bile bağlamadı. Demek istediğim anlaşılmayacak bir tarafı yoktu.

Yönetmen koltuğunda 6. His ile sayısız ödül kazanan Shyamalan oturuyor.  Film 2000 yılında çekilmiş olmasına rağmen o kadar zamansız bir filim ki... Yani çekim yılını bilmeseniz yeni çıkmış bir film bile sanabilirsiniz.

Çok fazla film izlemişliği yok bu yüzden film yorumlamak benim için çok zor ama sinema sektörünün bu filme ihtiyacı olduğunu söyleyebilirim Hep antagonis hem de protagonis bakış açısından bakmanızı sağlayan bir pskiolojik dram filmi.

Herkese izlemesini önermem ama Glass filmi izlemişseniz ve karakterlerin geçmişini merak ediyorsanız, bir şans verin.

Eğer Split ve Glass'ı izlemeseydim hatta bu filmler olmasaydı bu filme vereceğim en yüksek puan 6 olurdu. Sebebini merak ediyorsanız, izleyin.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Manga Tavsiyesi - JoJo's Bizarre Adventure Part 1 - Phantom Blood

Oyun Tavsiyesi - Tasokare Hotel