Film Tavsiyesi - Exam


Puan: 7.5/10

Tür:

Gizem, Gerilim

Tanıtım:

8 yetenekli aday, gizemli ve güçlü bir şirkete girebilmek için son aşamaya gelmiştir. İçlerinden en iyisi hazırlanan sınavı geçerek işe başlayacaktır. Katılımcılar penceresiz bir odaya sokulur. Önlerinde bir kağıt ve kalem bulunan katılımcıların cevaplaması gereken sadece 1 soru vardır. Yönetici tüm kuralları anlattıktan sonra odadan çıkar ve seksen dakikalık süre başlar. Fakat büyük bir sorun vardır; ortada cevap verilebilecek bir soru yoktur.

Benim Görüşüm:

Film gizem türünde olduğu için sizi izlerken meraklandırdığını, sürekli yorumda ve tahminde bulunmanızı sağladığını söylemek isterim.

Güzel bir işleyişi vardı ve iyi çekişmiş bir tek oda filmiydi. Filmde bir odada sınava girecek 8 farklı etnik kökene ait kişiler bulunuyor. Olayların ilerleyişi için hepsinin ayrı fikirleri var ve burada olmaları için ayrı sebepler...

Beyaz adam konuşmaya ortaklık önererek başlıyor ve ağzını açtığı an ne kadar narsist, ırkçı ve kadın düşmanı olduğunu anlıyorsunuz. Pisliğin teki resmen.

O andan sonra hep birlikte sorunun ne olduğunu çözmeye çalışıyorlar. Başarılı işlenmiş bir filmdi. Filmin nabzı bir saniye bile düşmedi.

İzlerken tahmin ettiğim çoğu şey tabiki gerçekleşmedi. Acayip kanlı bir film bekliyordum. Ama bu gerçekleşmedi.

Kapak tasarımına bakarak vahşice önyargılarda bulunabilirsiniz ama tahmin edeceğiniz çoğu şey gerçekleşmeyecektir.

Kimin sınavı geçtiği konusuna gelirsek... Ben gerçekten çok şaşırdım çünkü hiç beklemiyordum. Ama sanırım böylesi en iyisi oldu.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Obsessive Servant 0. Bölüm

Oyun Tavsiyesi - Tasokare Hotel