Manga Tavsiyesi - Saihate no Paladin

 


Puan: 9/10

Tür:

Aksiyon, Seinen, Dram, Macera, Fantezi

Yazar: 
Okubashi Mutsumi(sanatçı), Yanagino Kanata(yazar)

Tanıtım:

William ölüler şehrindeki tek insandır. Çağdaş dönem Japonya'sında işe yarar bir şey yapmayı beceremediği eski hayatının belirsiz anılarıyla doğar, bu sefer hayatını yaşamaya ve aynı hataları tekrarlamamaya kararlıdır. Ama bu tam olarak ne demek? Bir grup ölümsüz tarafından yetiştirilen William kendisini bu şehire getiren şartların ne olduğunu keşfetmelidir. Bu kişiler sadece var olmanın değil aynı zamanda dolu bir hayat sürmenin de anlamıdırlar.

Benim Görüşüm:

En sevidiğim türlerden birinin bu tür olduğunu söylemek isterim. Özellikle büyümeyi anlatan hikayeler yüreğime en çok dokunan hikayelerdir.

William'ın büyüyüşünü ve hayatını izlemek okuyucuya daha önce hissetmeyi duygularu yaşatacak ve yepyeni bir hikayeyle kalbiniz değişecektir. Herkese okumasını önerebileceğim bir seri.

İlk iki cildin çok iyi olduğunu düşünmüyorum ancak son iki cilt kesinlikle mükemmeldi.

Bu seriye çok güveniyorum ve gelecek bölümleri de sabırsızlıkla bekliyorum.

Spoiler!

3. ciltte asıl olaylar başladığında William'ın düştüğü umutsuzluk ve pişmanlık çukurundan Mary onu bir tokatla kolaylıkla çıkardı.



Böyle bir sahne beklemiştim ancak yine de bu kadar duygusal olabileceğini düşünmemiştim.





Birlikte zaman geçirdiği ve çok değer verdiği Mary ve Blood'u kaybedecek olmak onu ümitsizliğe ve yalnızlığa sürüklemişti ancak Mary'nin sözlerini dinleyip onları kalbine kazıyınca William'ın düşünüş şekli tamamen değişti ve ışığın kaynağını buldu. Artık onun da bir ışık olma vakti gelmişti.



Dövüş sırasında Flameth'in de kutsamasını alan William artık gerçek bir kahraman olmuştu.


Bu sahnede neredeyse ağlayacaktım. Gus~~ seni hain sinsi bunak~~

~
William yolcuğuğu boyunca çeşitli insanlarla karşılaştı ve onlarla dost oldu. Dostları tehlikeye düştüğünde ise kendini suçladı ve yola tek başına devam etmesinin kendince mantıklı olduğunu düşündü.







Menelder tsundere bir karakter olsa da arkadaşının öylece çekip gitmesine izin vermedi ve ona ne kadar aptalca düşündüğünü gösterdi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Manga Tavsiyesi - JoJo's Bizarre Adventure Part 1 - Phantom Blood

Oyun Tavsiyesi - Tasokare Hotel