Manga Tavsiyesi - JoJo's Bizarre Adventure Part 1 - Phantom Blood


Puan: 7/10

Tür:

Action, Adventure, History, Horror, Shounen, Vampires

Yazar: ARAKI Hirohiko

Tanıtım:

"Jojo'nun Tuhaf Macerası" adlı serinin ilk hikayesidir. Jonathan Joestar Viktoria Dönemi İngilteresi'nde yaşayan varlıklı bir gençtir. Ancak Dio Brando adlı bir yetimin Jonathan'ın babası tarafından aileye katılması O'nun hayatını kabusa çevirecektir. Dio, Jonathan'ı delirtip Joestar mirasının üstüne konmak istemektedir. Dio, bir vampire dönüşür ve Jonathan'ın O'nu mutlaka yenmesi gerekmektedir.

Benim Görüşüm:

Bu seriyi çok uzun zamandır biliyorum. Animesini defalarca izlemeye niyetlendiysem ilk birkaç bölümü izleyip hemen bırakırdım. Bugün derin bir nefes aldım ve mangasını bitirdim. Aşırı beğendiğim söyleyemeyeceğim. Abartının ve intikamın birbirleriyle harmanlanmaya çalışıldığı seride hep yazar baş karakterin ne kadar yüce gönüllü ne kadar asil olduğunu yüzümüze vurup durdu. Belli bir süre sonra ise canımı sıkmaktan başka bir işe yaramadı. Gintama serisinde bizi güldürmek için kullandıkları arka ses efektlerini bu seri bize hikayeyi anlattırıyor.

Jonathan ve Dio kendi aralarındaki bir hikaye götürse de gerçeklikten uzak, zorlama bir seri gibi geldi bana. Okuduğum her seri "gerçekçi" olmasa da gerçek hikaye gelişimini tavsiye ederim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Oyun Tavsiyesi - Tasokare Hotel