Manga Tavsiyesi - Kumo Desu ga, Nani ka?

 



Puan: 9/10

Tür:

Komedi, Macera, Fantastik 

Yazar: 
Kakashi Asahiro (çizer), Baba Okina(yazar)

Tanıtım:

Kahramanın ve İblis Kralının birbiriyle mücadele ettiği bir dünyada, kahramanın ve İblis Kralının büyüsü dünyaları aşıp belli bir lisenin sınıfında sınıfında patladı. Patlamada ölen öğrenciler kendilerini farklı bir dünyada reenkarne olmuş şekilde buldular. Sınıftaki en kötü üne sahip kişi, ana karakter, kendini örümceğe dönüşmüş buldu. Yine de, güçlü iradesiyle mevcut durumlara çabucak uyum sağladı. Bu yaşamak için elinden gelen herşeyini yapan bir örümceğin hikayesidir.

Benim Görüşüm:

Uzun zamnadır takip ettiğim bir seri olan bu başyapıtı kesinlikle herkesin okuması gerekiyor.

Kumamızın ilk yumurtadan çıkışını yıllar önce okumuştum. Seri çıkmaya başladığı günden itibaren sıkı takipçisi olduğum için gurur duyuyorum. Komedi ve macera olarak bulmayı umduğunuz her şeyi bulmanızın yanı sıra baş karakterin büyüsüne kapılıp şimdi ne yapacak diye diken üstünde beklemek istemeden bile olsa yapacağınız şey olacak.

Yakında animesinin çıkacağı haberinin gelmesi gerçekten çok güzel. İlk bölümleri okuyalı çok uzun zaman geçtiği için hatırlamakta biraz zorlanıyordum.




Hikayeye gelecek olursa baş karakterin çok sevimli olmasından ve yazarın çeşitli referanslar kullanarak okuyucu eğlendirmesinden okumak gerçekten çok eğlenceli.

Temiz çizimli, iyi bir hikaye anlatışına sahip. Tek şikayet edeceğim şey o yetenek listeleri olur. Hepsini çeviren çevirmenlerin gerçekten ellerine sağlık çünkü ben okumaya bile üşeniyorum. XD


Sayısı yetenek kazanan bir örümceğin bundan sonra macerasının nasıl geçeceğini öğrenmek için sabırsızlanıyorum. :D 

İnsan olmak için evrilmeye çalışan bir örümceğin maceralarını anlatan bu seri size açıkça "Örümceksem, n'olmuş?" diyor. XD


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Obsessive Servant 0. Bölüm

Stepmother 6. Bölüm