Anime Tavsiyesi - Kakushigoto

 


Puan: 9/10

Tür:

Komedi, Hayattan Kesitler

StüdyoAjia-Do

Tanıtım:

Hikaye yetişkin mangası çizen bir mangaka, Kakushi Goto'yu ele alıyor. Hikaye nerede mi anlam kazanıyor? Eh, bu işlerle uğraştığını daha yetişkin içeriklerine maruz kalmamış küçük kızı Hime'den saklaması gerekiyor. Bu yaşamdan kesitler komedisi baba ile kızı arasındaki ilişkiyi ve bir yetişkin mangası yapımcısının zor durumlarını açığa çıkaracak.

Benim Görüşürüm:

Doğrusu tanıtımı okuduktan burun kıvırdığım bir seriydi. Babanın yetişkin mangası çizmesi bana sapıkça esprilerin olabileceği izlenimini uyandırdığı için izlememiştim. Ancak çok tatlı bir seri olduğu yorumlarını okuduktan sonra anladım ve neden izlemeyeyim ki diyerek izlemeye başladım.

İyi ki izlemişim. Gerçekten çok tatlıydı. Her bölümün sonundaki dram ise insanı çileden çıkarıyordu. Doğrusu Kakushi'nin öldüğünü, denizde kaybolduğunu, başkasıyla evlenip kaçtığını falan düşünmenize sebep oluyor. Ama... Spoiler vermeyeceğim.

"Kakushigoto" Japonca'da [隠し事] olarak yazıldığında "Gizli şey" anlamına geliyor. [描く], "Kaku" anlamına geliyor ve "çizmek" demek. [仕事] "Shigoto" anlamına geliyor ve meslek demek. [描く仕事], "Kaku shigoto" çizmek için çalışan demek. Ayrıca baş karakterin adı da Kakushi Goto. Yazar bir dahi. :D

Çizimler, animasyon, hikaye ve komedi olarak umduğum her şeyi verdi ve kesinlikle çok sevdiğimi söylemeliyim. Ayrıca açılış müziği de çalma listeme aldım. Flumpool'dan [ちいさな日々] (Chiisana Hibi ). Grubu hiç dinlememiştim ancak gerçekten çok iyiler.


Spoiler!!

Son bölüme kadar her bölümün sonunda bize yaşatılan dram meraktan çıldırmama sebep oldu. Bittiğinde ve bize mutlu bir son verdiklerinde çok mutlu oldum.


Burada gerçekten şok oldum. Kardeş? Hayır, sandığınız gibi değil. Daha çok kuzen sayılabilirler. XD


Aslında benim içim bir sürpriz olmadı çünkü en klişe şey budur. :D Yine de hafıza kaybının üstesinden gelme şekli çok güzeldi. 


Çizim işini saklayan birini mangalar altında ezilerek hastaneye kaldırılması? O kadar gülünç ki gülmek bile istemiyorum. Yazık yaa...


En sonunda Hime-chan'ın da manga çizmesi çok sevimliydi~ Babasını kızı~

Edited: 22.03.2021

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Obsessive Servant 0. Bölüm

Manga Tavsiyesi - JoJo's Bizarre Adventure Part 1 - Phantom Blood