Manga Tavsiyesi - Machida-kun no Sekai


Puan: 8/10

Tür:

Shoujo, Romatik, Okul Hayatı, Hayattan Kesitler

Yazar: ANDOU Yuki

Tanıtım:

Machida-kun insanları seven mükemmel bir abi, evlat ve öğrencidir. Gerektiğinde yardım etmeye çalışır, yetersiz kaldığında kendini küçümser. Neyse ki, Machida-kun’un etrafındaki insanlar onu olduğu gibi sevdiklerini ona hatırlatırlar.

Benim Görüşüm:

Machida aşırı kibar ve düşünceli bir çocuk. Çevresinde olan şeylerin her zaman farkında vr insanlara yardım etmek için fırsat kolluyor. Onun gibi biri olmak isterdim. Bencillik kelimesi onun sözlüğünde yok sadece hoşgörü ve mütevazilik görüyorsunuz.

Günlük hayat mangası okduğu için akış yavaştı. Karakterleri sevsem de hiç aksiyon olmadığı için biraz sıkıldığımı hissettim. Yine de okumaya değerdi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Obsessive Servant 0. Bölüm

Stepmother 6. Bölüm