Oyun Tavsiyesi - Chrono Trigger

 


Puan: 8\10

Tür: 

Jrpg, Fantezi

Yayıncı:  Square Enix

Tanıtım:

Guardia'nın Leene Meydanı'ndaki Millennial Fuarı şenliklerinin ortasında bir şans karşılaşması, genç kahramanımız Crono'yu Marle adında bir kızla tanıştırıyor. Fuarı birlikte keşfetmeye karar veren ikili, kısa süre sonra kendilerini Crono'nun uzun zamandır arkadaşı Lucca'nın en son icadı olan Telepod'un bir sergisinde bulur. Marle, korkusuz ve merakla dolu bir gösteriye yardım etmek için gönüllü olur. Ancak beklenmedik bir arıza, onu boyutlardaki bir yarıktan hızla fırlatır. Kızın kolyesini ele geçiren Crono, cesurca peşine düşer. Ancak ortaya çıktığı dünya dört yüzyıl öncesinden biridir. Unutulmuş geçmişe, uzak geleceğe ve hatta Zamanın Sonuna yolculuk yapın. Bir gezegenin geleceğini kurtarmaya yönelik destansı arayış, bir kez daha tarihe geçer.

Benim Görüşüm:

Yine bir Jrpg ile karşınızdayım. Gerçekten uzun bir yolculuktu. Hele sondaki boss dövüşü saatlerce uğraşmama sebep oldu ancak başardım. Bir oyun daha temizledim. Eğlenceliydi.

Oynadığım en iyi Jrpg değildi ancak kötü de değildi. Güzel vakit geçirmemi sağladı. Karakterleri ve hikayeyi sevdim. 

Oyun çok eski. 1995'te çıkan bu oyunda grafiklerin güzelliğini tartışmak biraz haksızlık olur çünkü üç boyutlu grafiklerin yaygın bile olmadığı bir dönemden bahsediyoruz. Bu yüzden grafikler hakkında yorum yapmayacağım.

Döneminde başarılı bir oyun olsa da günümüz oyun dünyasında antika oyuncular dışında bu oyunu hatırlayan fazla oyuncu olacağını sanmıyorum. Özellikle geçen sene oynadığı Divinity 2 bana oyun dünyasının şu anki halinin ne kadar mükemmel olduğunu göstermişti.

Favori karakterlerim Frog ve Ayla idi. Ayrıca Robo olarak oynamak da eğlenceliydi. Ancak en son Boss savaşını Chrono, Frog, Ayla üçlüsüyle kazandım. Harika kombinlerin olmasının yanı sıra dengeli bir grup oluşturdular.

Aşağıya çok güzel bir cover parçası bırakıyorum. Mutlaka dinleyin.








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Obsessive Servant 0. Bölüm

Stepmother 6. Bölüm