Anime Tavsiyesi - Id:Invaded

 


Puan: 10/10

Tür:

Bilim-kurgu, Polisiye, Gizem, Psikolojik

StüdyoNAZ

Tanıtım:

ID: Invaded'in sanal dünyası, yüzen evler, toprak yığınlarıyla çarpışan ve kaybolan yapılarla doludur. Dedektif Kaido; kendini bu sanal dünyada, bıçaklanarak ölen genç kız Kaeru'nun cinayetini aydınlatma görevi içinde bulur. Kısa bir süre sonra; bu yeni dünyanın geleneksel olmayan fizik kurallarının, yalnızca binaları ve yolları etkilemediğini, vücudunda oluşan çeşitli bağlantı kesilmelerinden sonra anlayacaktır.

Benim Görüşürüm:

Uzun zamandır hasret duyduğum kaliteli bir gizem animesiydi. İzlerken tüm seri boyunca keyif almamın yanı sıra her bölümün sonunda bir bölüm daha diyerek iki günde bitirebildim.

Karakterlerin orijinal olmasını yanı sıra şu ana kadar kayda değer bir anime çıkarmamış bir stüdyonun bu kadar kaliteli bir yapım çıkarması stüdyolara duyduğum ön yargının aslında baya katı olduğunu gösteriyor. 

Animenin openingini Sou'nun hazırladığı ve gerçekten mükemmel olması da cabası. 



İkimci sezonun gelmesini gerçekten istiyorum. Kaeru-chan'ın kurtulmasını görmek ayrıca Kaido ile daha fazla dava çözmek istiyorum. Uzun zamandır nadir rastlanan film tadındaki nadir animelerden.






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Obsessive Servant 0. Bölüm

Oyun Tavsiyesi - Tasokare Hotel