Oyun Tavsiyesi - Mirror's Edge

 


Puan: 8\10

Tür: 

Parkur, Aksiyon, Kadın Karakter

Yayıncı:  Electronic Arts

Tanıtım:

Bilginin yoğun şekilde izlendiği bir şehirde, Runners adlı çevik kuryeler hassas verileri meraklı gözlerden uzaklaştırır. Bu görünüşte ütopik cennette bir suç işlendi, kız kardeşin suçlandı ve şimdi avlanıyorsun. Sen Faith adında bir Runner'sın ve bu yenilikçi birinci şahıs aksiyon-macera senin hikayen.


Benim Görüşüm:

Faith'e baktığınızda daha oyunun başında ne kadar cesur ve güçlü bir karakter olduğunu anlıyorsunuz. Faith olarak kız kardeşinizi kurtarmak için oradan oraya koşuşturuyorsunuz. İhanetler, dövüşler ve bol bol koşu içeren bir oyun.

Şu ana kadar buna benzer bir oyun oynamadığım için alışmak biraz uzun sürdü ama sonunda oyunu bitirdim.



Oyun platform oyunu olarak iyi ve eğlenceli olsa da maalesef oyunun içinde dövüşün olması oyuncuyu sık sık derde sokuyor. Bana göre oyunun içinde hiç dövüş sahnesi olmasaydı sadece kaç ve saklan tarzında bir oyun olsaydı daha keyifli olurdu. Genelde RPG veya FPS oyunlarında yakın dövüşü hiç sevmem. Ya sniper ya da assasin olarak oynarım.

Yine de sayısız kere ölsem de oyunun geçilmesi zor yerlerini de geçmeyi başardım. Bunu gerçekten bir başarı olarak görüyorum. Oyun size distopik bir atmosferin yanı sıra rahatlatıcı müzikler eşliğinde koşmanıza izin veriyor. 

Unutulmaz soundtracklarından birini de eklemek zorundayım.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Obsessive Servant 0. Bölüm

GİS Anatomisi

Stepmother 6. Bölüm