Film Tavsiyesi - Doctor Uyku

 



Puan: 7/10

Yönetmen:  Mike Flanagan 

Tanıtım:

The Shinning filminde izlediğimiz Danny Torrance’ın 40 sene önce Overlook Otel’de yaşadığı travmatik hikaye Doktor Uyku ile devam ediyor. Ewan McGregor, Rebecca Ferguson ve Kyliegh Curran’ın başrolde olduğu, Stephen King’in romanından esinlenerek yazılmış gerilim filminin yönetmeni Mike Flanagan. Overlook’ta yaşadığı travmayı bir türlü atlatamayan Dan uzun süre huzur bulabilmek için mücadele etmiştir. Dan, o güne dek görmediği kadar parlak bir ışıltıya sahip olan Abra tanıştığında geçmişiyle barışır ve Abra'nın hayatta kalabilmesi için daha önce hiç olmadığı kadar güçlü bir şekilde korkularıyla yüzleşerek ölüm ve yaşam arasında büyük bir mücadele içine girer.

Benim Görüşüm:

The Shinning'i izleyeli üzerinden çok zaman geçmedi. Bana göre bu film "It 2" gibiydi. Gereksiz uzun. Yani tam burada bitebilir dediğim yerlerde olaylar o kadar hızlandı ki "Bi dur abi! Anlayalım öyle devam et." demek zorunda kaldık. 

Film korkunç muydu? Bence evet. Benim korku sınırımı aştı ve bana göre ilk filmden daha korkunçtu. Danny'nin annesi harika rol yapmıştı. 

Abra aşırı tatlı bir karakterdi. Çok cesur ve akıllıydı. Yönetmeni araştırdım ve Tepedeki Ev'in senaristi olduğunu buldum. Bu beklenmedikti. Film The Shinning üzerinden reklam yapmış hatta filmde The Shinning'de oynayan gerçek Danny'nin büyümüş halini kullanmışlar.



Filmi tamamen Supernatural hayranı olan bir arkadaşımla izledim ve bana sürekli filmi Supernatural'a çevirmişler deyip durdu. Bana göre çok fazla gereksiz sahne vardı. İlk filmde olduğu gibi bu filmde de karakterler harcandı. Özellikle Billy...

Filmin hafife alınamayacak kadar epic ve güzel soundtrackları vardı.    

Puanı filmi çok uzattıkları ve gereksiz çok fazla olay olduğu için kırdım. Yoksa 9 puan bile verebilirdim.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Obsessive Servant 0. Bölüm

Stepmother 6. Bölüm