Türk dizisi Tavsiyesi - Tutunamayanlar


Oyuncular:

Tanıtım:
Hayatı boyunca hiç çalışmamış ve çalışmaya da niyeti olmayan Tarık (Doğu Demirkol) gittiği bir iş görüşmesinde, çok zenginken babasının işlerinin kötü gitmesi nedeniyle her şeyini kaybeden İrem'e (Ece Çeşmioğlu) aşık olur. Gidecek yeri olmayan İrem, Tarık'ın davetiyle yaşadığı mahalleye gelir ve mahalledeki kitap kafede çalışmaya başlar. İrem'in hayali başarılı olmak, kendi işini kurmak ve bir gün tekrar eski günlerine dönebilmektir.

İrem'i etkilemenin yolunun iş kurmaktan geçtiğini gören Tarık ise bir gün bağnaz ve vizyonsuz İlham Perisi İlhan'la (Zafer Algöz) karşılaşır. İlham Perisi’nin verdiği fikirlerle hepsi başarısız olacak olan birbirinden eğlenceli iş girişimlerine atılır.


Benim Görüşüm: 
Edebiyatı daima sevmişimdir. Edebiyat ile ilgili absürt komedi dizisi direk ilgimi çekti.

Doğu Demirkol'u Ölümlü Dünya'dan biliyordum. Bir kere Güldür Güldür Show'da da görmüştüm. Adamın oyunculuğu çok doğal geliyor bana. Hiç kasmıyor ve kamera karşısında çok rahat oynuyor. Neredeyse bunun kendi kişiliği olduğunu düşüneceğim. 

Diziye gelirsek tek kelime ile bayıldım. Uzun zamandır Türk dizisi izlemiyordum. Yine de daima TRT dizilerini sevmişimdir. Bu da Leyla ve Mecnun havasında, orijinal karakterleriyle dikkat çeken bir dizi olmuş.

İlham arayan şair karakteri hangi dizide var Allah aşkına? Ya da fakir olmak isteyen zengin çocuk karakteri...? Dizinin kendine özgün evreni oldukça bağımlılık yapıcı. Şu ana kadar sadece 2 bölüm çıkmasına rağmen izlemeye devam edeceğimi söyleyebilirim.

Trt'ye böyle bir diziyle bizi kavuşturduğu için teşekkür ediyorum.

İlham perisinin sürekli açlık ile ilgili yakınması çok hoşuma gitti. Bu dünyada bazen de edebiyatçıların dertlerinden yakınmaları gerekiyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Obsessive Servant 0. Bölüm

Oyun Tavsiyesi - Tasokare Hotel