Manga Tavsiyesi - I’m a Villainous Daughter, so I’m going to keep the Last Boss


Puan: 9.5/10

Tür:

Fantastik, Romantik, Dram, Komedi

Tantım:

Kötü sondan kaçın! Bu kötü kadınjn hikayedeki hedefiydi!!

Otome dünyasında kötü kadın Irene olarak tekrar doğdu. Önceki yaşamındaki bilgileri kullanarak kötü son bayrağını çıkmadan yok etmek istedi. Bh yüzden son boss'u (Şeytan Kral Claude) sevgilisi yapmaya karar verdi. Böylece yeni bir rotayı açtı.

Benim Görüşüm :


Irene ve Claude birbirlerine çok yakışıyorlar. Hikayesi pek orijinallik içermiyor gibi görünse de hiç sıkılmadan okudum.

Çizimleri konusunda çok fazla şey söylemek istemiyorum. Sadece mükemmel. En sevdiğim manga çizim tarzı. Temiz, sade ve göz alıcı.

Kısa olması beni en çok üzen neden oldu. En az 7 cilt falan okumak istedim bu hikayeyi. Sona doğru tempo çok hızlanıyor ve acele bir final vermiş gibi hissettiriyor.

Ama bu tatlı hikaye her şeye rağmen okumaya değer.
Çizimler:

Sadece örnek sayfalar:

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Manga Tavsiyesi - JoJo's Bizarre Adventure Part 1 - Phantom Blood

Oyun Tavsiyesi - Tasokare Hotel