Stepmother 8. Bölüm



 I’m Only a Stepmother, but My Daughter is Just so Cute!




8. Bölüm



Sabelian girişte felç olmuş bir şekilde ayakta duruyordu, ve, ikimizin arasındaki mesafeye rağmen, gözlerindeki tahrikten oluşan heyecanı kolayca görebiliyordum. “...Odaları ayırmaya karar vermiştik, değil mi?” Onu böyle görmek, titreyen sesiyle ve diğer her şeyiyle, beni biraz kibirli hissettirdi. Burada olmamı istemeyeceğini biliyordum, ama bu kadar da hoşlanmayacağını beklemiyordum.


Romantik atmosfer, kısmen kokulu mumlar sayesinde odayı sarmıştı, ama çoğunlukla yatağın merkezinde güzel bir kadının uzanmasından dolayıydı. Basit bir gecelikten başka bir şey giymiyordu ve gül yapraklarıyla çevrelenmişti.

Çoğu erkek bu sahneyi görünce heyecandan sırıtırdı, fakat biliyordum ki Sabelian farklıydı. Ne kadar çok romantik olursa, o kadar çok nefret ederdi. Elimden geldiğince kendimi güzel göstermeye çalışmıştım, hatta hizmetçilerimden makyajım için bile yardım alacak kadar ileriye gitmiştim. Görünüşümün ve odanın atmosferinin bu kadar uyum içinde olması beni bile şaşırtmıştı.


Ve beklediğim gibi, Sabelian bana kızgın görünüyordu, çatılan kaşlarından belli oluyordu. Hmph, demek bana kızabilecek kadar yüzsüz ve küstahsın? Sana kızgın olması gereken tek kişi benim!


“...Yani, sen değişmedin.”


“Değişmedim de ne demek?”


“Odaları ayırma sözü verdiğinde sana güvenmiştim. Şimdi ne kadar aptal görünüyorum.” Sanki en iyi arkadaşı tarafından sırtından bıçaklanmış gibi konuşuyordu. Onu bu şekilde kırgın göreceğimi asla beklemiyordum, hatta Abigail'in ölümünün sahte olduğunu bulduğunda bile böyle değildi. Açıkçası, şimdi onun için biraz üzgün hissettim.


Hayır, hayır! Ona acımamalısın! Burada yapacak bir işin var, şimdi yap! Kendimi sertleştirdim ve aksini ispat etmek için hazırlandım. “Sözümü tutmayı planlamıştım.” Kaşlarını derince çattı. “Bu şekilde?”


“Ayrı odayı kullanmamızı istemem benden şüphelenmeyi bırakmanız içindi. Fakat öncekinden bile daha fazla şüphelendiğinize göre devam etmek için bir sebep göremiyorum.” Kasten kendimi bir o yana bir bu yana kaydırdım. Sabelian'ın korktuğunu hissedebiliyordum.


“... sözünü tutmayı planladığını söylemiştin.” Sabelian dişlerini gıcırdatarak konuştu. Doğrusu, şaşırmıştım. Şimdiden kontrolünü kaybetmesini beklerdim, lakin katlanmayı başardı.


“Evet, tutmayı planlıyorum.”


“Nasıl?”


“Eğer benden şüphelendiğin için özür dilersen, hemencecik odama geri döneceğim.”


“Ve eğer yapmazsam?”


Ona en iyi suratımı verdim. “Burası da ne rahatmış. Geri taşınsam tam olur yani.” Sabelian tamamen solgunlaştı. Bunu öldürücü darbemi kullanmanın en doğru zamanı olduğuna karar verdim. “Hem de bu elbiseyle uyuyacağım.”


“.....”


“Altında süper seksi iç çamaşırları da giyiyorum, biliyor muydun?” bÇenemi meydan okurcasına kaldırdım. Hmph, bu nasıl? Sadece hayal etmek bile saf işkence olmalı, değil mi?


Kuvvetli görünüyordum, ancak içeride oldukça gergin hissediyordum. Her şeyden sonra, gerçekten de bu elbisenin altında seksi iç çamaşırları giyiyordum. Başlangıçta daha basit şeyler giymeye çalışıyordum ama Clara beni durdurdu. ‘Randevu gecesinde' basit iç çamaşırlarla kaçmaya çalıştığım için bana kızdı. Ve bir yerlerden inanılmaz derecede açık bir iç çamaşırı çıkarmayı başardı. Aslında bu teknik olarak bir ipti, şaka yapmıyorum.


Elbisemi çıkarmakla adamı tehdit ettim, fakat cidden istemedim. Hey, Sabelian, acele et de özür dile! Ben de bu kıyafetlerin altında nasıl göründüğümü sana göstermek istemiyorum!


Bir anlık sessizlikten sonra, Sabelian zorla dudaklarını açtı. Yüzü sakinliğini birazcık geri kazandığını gösteriyordu. “Sen... gerçekten de değiştin.”


“Ne demek istiyorsun?”


“Benimle yatmaya çalışacağını düşünmüştüm.”


“Neden öyle bir şey yapayım ki?” Omzumu silktim. “Sana söylemedim mi? Artık seninle ilgilenmiyorum.”


Bu bir intikamdı; hiçbir günahı yokken tavşan bebeği öldürmesinin intikamı. Kazadan sonra odama geri döndüğümde, sahneler aklımda tekrar tekrar oynayıp durdu, olayı ne kadar çözümlediğim önemli değildi, haksız olan hep Sabelian'dı. Elbette, benden şüphelenmesi doğruydu, ve şüpheleri yüzünden bebeği parçalaması da.


 Lakin hata yaptığını fark ettiği zaman özür dilemek zorundaydı. Eğer özür dileseydi, onu kolaylıkla affedebilirdim. Fakat özür dilemek aklının köşesinden bile geçmedi. Bu noktada, en azından bir kere ağzından çıkan “üzgünüm” kelimesini duymak istiyordum. Eğer şimdi duymazsam, bir daha asla bu sözcükleri duyma şansım kalmayacaktı ve her şeye öylece katlanmak zorunda kalacaktım. “Kaçmak seni kurtarmayacak. Seni sonuna kadar takip edeceğim taaki sen üzgü...”


“Üzgünüm.”


...Hey, burada aşırı hızlı değil miydin? Seni pislik. Benden gerçekten çok fazla nefret ediyorsun, değil mi? Bu beni hiç mutlu etmiyor. “Bunun hakkında samimi değilsen özrünü kabul etmeyeceğim.”


“Gerçekten çok üzgünüm, Abigail.” Yine hızlı cevap. Sadece dudaklarla söylenmiş bir şey olup olmadığını merak ettim, ama... ses tonu her zamankinden farklıydı.


Döndüm ve Sabelian'a doğrudan baktım. Yüzündeki öfke tamamen silinmişti. Her zamanki gibi inanılmaz tarafsız yüzü nedeniyle ne düşündüğünü gerçekten söyleyemedim, ama kaşlarının biraz mahzun olduğunu söyleyebilirdim. ...O gerçekten de üzgün müydü? Böyle büyük bir adamın üzülmesini sağladığım için kendimi biraz kötü hissettim.


Yataktan biraz doğruldum, ve beceriksizce ne yapacağımı bilemedim. “...Peki, bunu neden yaptığını anlamış değilim, ama seni affediyorum.”


“.......” Sabelian hala bir söylememişti. Bana sadece sükunetle baktı. Bazı sebeplerden dolayı, onun gözlerinde gerçek pişmanlığı görmüş gibi hissettim.


Ugh, gerçekten bir özür istemiştim, ama....! Bu garipliği alamam!  Yataktaki gül yapraklarını süpürdüm, mumları üfledim, ve içerideki havanın dışarıya çıkması böylelikle temiz havanın girmesi için pencereleri açtım. Güllerin kokusu odadan gerçekten ayrılmadı.


Mumları üfledikten sonra karanlıkta kalan odayı dışarıdaki dolunay bir dereceye kadar aydınlattı. Ergh,  bu durum sessizlikte daha da garipleşiyor. Biraz düşündükten sonra ağzımı açtım. “...Artık bir çocuğa sahip olmakla veya güç istemekle ilgilenmiyorum. Beni sevip sevmemen de önemli değil. Eğer bir çocuk daha istiyorsan, başka bir eş daha alabilirsin.”


Bu benim durumum için daha iyiydi, gerçekten. Yine de, eski Abigail gibi başka bir kadın gelirse can sıkıcı olurdu. Barışçıl bir şekilde yaşayabildiğim sürece bir sorunum olmazdı. Her şeyden sonra açık görüşlülükten sakınmak önceki özel yeteneğimdi. “Stork ailesinden Karen'in oldukça hoş olduğunu duydum. Eğer sen sadece...”


“Stork ailesiyle tekrar evlenmeyeceğim.” Sabelian’ın sesi kulağa oldukça kararlı geliyordu. Özür dileyen eski halinden bir eser yoktu; buz kralı geri dönmüştü.


“O zaman başka bir aileden birini bulabilirsin.”


“Hepiniz sadece...” Külfet içerisinde saçlarını bir eliyle geriye doğru taradı. Mavi gözleri bir anlığına oldukça güçlü gözüküyordu. “Şimdi veya gelecekte hiçbir kadınla evlenmeyeceğim. Benim karım daima siz olacaksınız.”


Onun bu kelimeleriyle ağzım açık kaldı. Neden bu kadar ciddi duruyordu? Ne? Benden nefret ettiğini düşünmüştüm? Hayır, bu düşünceleri yok et, gardının inmesine izin verme. Böyle konuşmasının bir sebebi olmak zorundaydı. Bu adam bir canavardı. Fakat tüm bunları bilmeme rağmen, gözlerimi uzak tutamadım, bilinçsizce dudaklarımı ısırdım.  Ancak ondan belli bir mesafe uzaklaşınca bakışlarımı kaçırmayı başardım. Ondan sonra konuşabildim, “...İyi. Şimdi ayrılıyorum.”


Artık Sabelian'ın yanında kalmam acı çekmemi arttıracaktı; kalbim patlayacakmış gibi hissediyordu. Ona bir baş salladım ve dışarıya çıktım. Vücudum bahar havası kadar soğuktu, fakat saçlarımdan gül kokusu ayrılmadı.


* * *


Saçlarımı fırçalamak iyi hissettirdi. Kanepemde yaslanırken hizmetçilerim tarafından şımartılıyordum. Ah, yani gücün tadı buydu. İlk başta garip hissettirdi, ama bir noktada bundan zevk almaya başladım. Clara saçlarıma yağı uygularken dikkatlice saçlarımı okşadı. Gül gibi kokuyordu.

Koku bana birkaç gün önceki kazayı hatırlattı. Kazadan sonra tekrar ayrı odaları kullanmaya başlamıştık, bu yüzden onu bir daha görmemiştim. Bu oldukça iyiydi. Onun son kez yaptığı yüzü hatırladığımda kalbim göğsümden atmakla tehdit etti.


Ughhh, ne tehlikeli bir surattı. Televizyonda böyle yüzleri görmek yeterince kötüydü… “Clara, bir dahaki sefere gül kokusundan başka bir koku kullanabilir misin?”


“Evet, Hanımım.” Clara cevap verirken saçlarımı fırçalamaya devam etti. Ancak ortasında elleri aniden durdu. “Um... Bayan Abigail?”


“Efendim?”


“O gece  bir şey oldu mu?”


“O gece?”


“Onun yatak odasına gittiğiniz zaman.”


Eh? Neden şimdi bunun hakkında konuşuyordu ki? Açık gözlerimle Clara'a dik dik baktım. Korkunç şekilde gergin duruyordu.


Boğazını temizlemeden önce biraz mırıldandı. “Bu sadece, gittikten sonra geri geldiniz... Seçimim olan güllerin suçu var mı merak ediyordum...” Clara ve birkaç hizmetçi o gece odanın dekorasyonunu değiştirmişlerdi. Clara'nın gül yaprakları ayarlamak için elinden geleni yaptığını hatırlayabiliyordum.


“Hayır, öyle bir şey değil.”


“Öyleyse iç çamaşırları Majesteleri‘nin istediği gibi değil miydi? ”


“Oh hayır, bu tür bir şey değil. Her şey yolunda gitti. Endişelenme, gerçekten. ” Kesin bir şekilde konuştum. Bana güveniyorsun, değil mi Clara?


Sırıtmadan önce kız bana bir saniyeliğine sessizce baktı. “...Evet! Anladım. Bir dahaki sefer daha iyisini deneyeceğim. Sadece bunun için ünlü bir iç çamaşırı tasarımcısı buldum.”


Hayır, lütfen dur çok ileriye gidiyorsun.  Sabelian, öğrenirse ikimizi de giyotine gönderebilir.  Gözlerinden kaçındım çünkü bunu ona açıkça  söyleyemedim.


Tam o sırada, hala normal hizmetçi kıyafeti giymiş olan Norma odaya girdi. “Size bir hediye var Bayan Abigail.”


“Bir hediye mi?” Siyah renkli bir kutuyu tutuyordu.  Ellerinden kutuyu aldım, ağırlığı beni biraz şaşırttı.  Bunu kim gönderdi?


“Hediyeyi yollayan kişi Majestelerinden başkası değildir.”


Ha?  Sabelian?  Ondan bir hediye mi?  Ama hediye hak ettirecek bir şey yaptığımı hatırlamıyordum. Bu beni nedense endişelendiriyordu.  Bir çift beyaz sıcak metal ayakkabı gibi bir şey değil, öyle değil mi?  Gözlerim endişeyle dolu bir halde kutuya baktım.


Clara, nasılsa, tamamen farklı bir şekilde anladı.  “Belki de senin için daha uygun bir kadın iç çamaşırıdır, Bayan Abigail!”


Hayır değil.  Fikrini fesatlıktan çıkarmalısın kızım.


“Açmalısın!”


“… Doğru.” Muhtemelen ayakkabı olamazdı, değil mi?  Dikkatlice kutuyu açtım. İçerisindeki nesneyi gördüğümde çenemin yere çarpmasını engelleyemedim.  


“Bunu gönderen o muydu?”


“Evet, Bayan Abigail.”


Bir bebekti;  Blanche için yaptığım aynı tavşan bebek,- kıyafetleri ve dokuları-.  Ama sadece bir bebek değildi, çünkü başka bir kıyafet giymiş, biraz daha büyük  beyaz bir tavşan daha vardı: o gün giydiğim mor elbise.


İki tavşan da birbirlerini mükemmel bir şekilde tamamladılar, tıpkı sevimli bir anne-kız çifti gibi.



Önceki bölüm

Sonraki bölüm

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Obsessive Servant 0. Bölüm

Oyun Tavsiyesi - Tasokare Hotel