Novel Tavsiyesi - Trash of the Count's Family





Puan: 8/10

Türler:

Aksiyon, Macera, Komedi, Isekai, Fantezi

Konu:

Gözlerimi açtığımda bir romanın içindeydim.

[Bir Kahramanın Doğuşu]

[Bir Kahramanın Doğuşu] ana karakterin maceralarına odaklanan bir web romandı. Choi Han, dünyadan başka bir boyuta geçiş yapan bir lise öğrencisiydi, kıtanın sayısız kahramanlarından biri olacaktı.

Romana Kont ailesinin bir çöpü olarak yerleştirildim ve Choi Han'ın ziyaret ettiği ilk köyü yöneten ailenin bir parçasıydım.

Sorun şu ki, Choi Han o köyden sonra sarsıcı bir şokla acımasız bir insana dönüşüyordu çünkü köyün içindeki herkes suikastçiler tarafından yok edilmişti.

En büyük sorun, içine girdiğim bu aptal çöp kişisi, köyde neler olduğunu bilmiyordu ve olacaklardan habersiz bir şekilde Choi Han'ı kızdırdı, sonu ise bir hamur gibi onun tarafındam dövülmek oldu.

“… Bu bir problem.”
Bu işi ciddiye almam gerekiyor. 
Fakat yeni bir hayata başlamaya değer.

Benim Görüşüm:

Novel Updates'in seri sıralamasında her zaman ilk 10'da gördüğüm bu seri oldukça popüler olmasına rağmen yorum kısmı çok da iç açıcı değildi. Çoğu insan çok monoton ilerlediğini diğer serilerden pek bir farkı olmadığını söylüyordu. Daha önceden diğer serileri okumadığım için şanslıyım çünkü bu seri bana oldukça farklı geldi.
Başlamamın en büyük sebebi tabii ki novelin kapak resmiydi. Kırmızı saçlı kibirli bakışlı bir baş karakter ve sevimli bir ejderha.
Kalbimi tam on ikiden vurulduğunu hissetmiştim. Ama hemen okumaya başlamadım. İlk bölümü okuyup biraz ara verdim, nedenini bilmiyorum, belki canım okumak istememişti belki de vaktim yoktu.
Ama şu sıralar baya vaktim olduğu için serinin üzerine çullandım ve yaklaşık 100 bölümü birkaç günde okudum.
Gerçekten keyifli bir okumaydı ama sıkılmadığım yerler yok değil. Hem kendim için hem de İngilizcesi olmayan ama seri hakkında daha fazlasını öğrenmek isteyenler için bir rehber hazırlayacağım.
Benim için seride en büyük artısı olan etken haremin olmaması. Kadın bir okuyucu olarak haremin varlığından sık sık rahatsız olurdum ama bu seriyi okumaktan memnunum. Ayrıca etkileyici karakterleri ve sürükleyici hikayesiyle bence kesinlikle okumaya değer.
Bu aralar okumaya ara verdim. Eğer okumaya devam edersem sayfaları güncelleyeceğim.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Manga Tavsiyesi - JoJo's Bizarre Adventure Part 1 - Phantom Blood

Oyun Tavsiyesi - Tasokare Hotel