Stardust 7. Bölüm


James sağına ve soluna hızlıca baktı. Etrafta onları dinleyen kimsenin olmadığına kanaat getirdiğinde Garrus'a doğru fısıldadı.

"Hey, Shepard ile uzun bir süredir çıkıyorsun değil mi? Demek istediğim çoktan... yapmış olmalısınız. Siz turianlarda da aynı şey var mı?" James son sorusunu sorduğunda gözlerini aşağı doğru kaydırmıştı. Neyi ima ettiği çok barizdi. 

"Lanet olsun James. Şu anda bunu sorduğuna göre bir tedaviye ihtiyacın olmalı. Dr. Chakwas'a revirde bir yatak daha hazırlaması gerektiği söyleyeceğim. Unutmadan söyleyeyim: Doktor etrafındakileri yemeyi düşünen bir krogan kadar sarhoştu." 

James utanmazca güldü. "Shepard'ın neden senden bu kadar çok hoşlandığını anlayabiliyorum. Eğer burada olsaydı bunu kaydetmemi isterdi."

"Ve şu anda burada olsaydı senin çalışmadığını görüp seni N7 programından atmakla tehdit ederdi. Vega, bence yapman gereken işlerin var."

James'in gülen suratı donmuştu lakin bu sefer Garrus sırıtıyordu. James bir şey söylemeden arkasını dönüp ağırlıkların olduğu yere doğru ilerledi. Garrus'un duyamayacağı mesafeye geldiğini düşündüğünde mırıldandı. "Sultan Papağanı!"

Garrus onu duymuştu ama neden bahsettiği hakkında en ufak bir fikri yoktu. Bu sayede James bir süre daha hayatta kalabilecekti.

Garrus asansöre doğru ilerlerken James'in sorusunu hatırladı. Aklında canlanan anılar onun aptalca sırıtmasına sebep olmuştu.


***

Shepard, Garrus'a açılalı uzun bir süre geçmemişti. Eski ekipten Tali'yi tekrar mürettebata dahil etmişlerdi. Garrus Ana Batarya'da her zamanki kalibrasyonlarını yaparken Shepard kapıyı açarak içeri girdi.

"Bir dakikan var mı?"

Garrus cevap vermeden etrafına bakındı. Sonra elini otomatik kapı düğmesine götürerek Shepard'ın az evvel girdiği kapıyı kapattı. Biraz çekingen gözüküyordu.

"Evet. Konuştuğumuz şeyler hakkında düşünüyordum. Kafa dağıtmak ve gerginliği rahatlatmak hakkında olanlar... Türler arası ilişkiyi hiç düşünmemiştim. Lanet olsun, bu şekilde söylemek de hiç yardım etmiyor. Şimdi kirli ve hasta hissediyorum." Garrus yerinde duramıyordu. "Sadece bunun hakkında düşündüğümüz için bile deli miyiz? Ben değilim... Bak, Shepard, evine biraz daha yakın birini bulabileceğini biliyorum."

Shepard kararlı bir şekilde cevap verdi. "Eve daha yakın birini istemiyorum. Seni istiyorum. Güvenebileceğim birini istiyorum."

Garrus hiç itiraz etmek istemiyordu bu yüzden kafasıyla onayladı. "Bunu yapabilirim. Biraz müzik bulacağım ve... bu işi nasıl yapmamız gerektiğini çözmek için araştırma yapacağım. Gecemiz ya bir hazine ya da türler arası korkunç abuk subuk bir şey olacak. Bu durumda Toplayıcılarla savaşmak hoş karşılanır bir oyalanma olacak. Yani biliyorsun, her türlü kazanç içindeyiz."

Shepard bağladığı kollarını çözdü. "Biliyorsun, Garrus. Eğer bununla rahat değilsen, sorun değil. Üstünde baskı kurmaya çalışmıyorum."

Garrus hemen reddetti. "Shepard, bu batmış galakside geriye kalan tek arkadaşım sensin. İnsanlara fetişim varmış gibi davranmayacağım ama bu onun hakkında değil. Bu bizim hakkımızda. Asla beni rahatsız edip etmediğini düşünmemelisin. Gerginim, evet... ama asla rahatsız değil."

Shepard sırıttı. "O zaman ne zaman odayı ayırtmalıyım?"

"Eğer senin için sorun değilse beklemeyi isterim. Mürettebatı olabildiğince az karışıklığa itmek için... ve fırtınadan önce rahatlamak için son şans olarak... Beni biliyorsun daima soğutucu patlamadan son atışın tadını çıkarmayı severim."

Shepard kaşlarını kaldırdı. Hiçbir şey demeden Garrus'a baktı. 

"Bekle, bu mecaz korkunç bir yere doğru gitti."

Shepard geriye doğru çekildi. "İşine geri dönmene izin vereceğim."

"Çünkü ateşleme algoritmalarını optimize etmenin tam ortasındaydım."

İki gün sonra

Shepard Garrus'un da onunla birlikte olmak istediğini biliyordu. Hatta geçen gün Kasumi onu cesaretlendirmiş ve herkesin ikisini birlikte görmek istediğini söylemişti. 

Shepard tekrar Garrus ile konuşmak için Ana Batarya'ya gitti.

"Bir dakikan var mı?"

"Kesinlikle. Kafayı dağıtma konusu... bir tarafım bunu düşündüğümüz için bizi çılgın olarak görse de bunu seninle denemek istiyorum. Galaksinin iyiliği için kendimizi cehenneme fırlatmadan önce sadece ikimiz için birkaç an istiyorum."

"Ben de bunu istiyorum, Garrus."

"Bunu duymak güzel. Biraz... araştırma yapacağım ve bunu nasıl yapacağımızı... biliyorsun.. çözmeye çalışacağım."

Shepard, Garrus'u da istekli gördüğü için sevinçliydi. Yüzündeki aşık sırıtışıyla Ana Batarya'dan ayrıldı. Köprüden geçerek Mürettebat Yaşam Alanına geldi.

Onu gören askerler durup selam veriyordu. Shepard bunu görmekten hep memnun olurdu. Yemek masasına oturmuş iki askerin onu fark etmeden sohbetlerine devam ettiklerini gördü. Keyfi oldukça yerindeydi. Ana Güverteye gitmeden önce onlara kulak vermenin bir zararı olmayacağını düşündü.

"Duydun mu? Komutan Shepard, Garrus'a itiraf etmiş." Bunu söyleyen teknoloji takımından bir teğmendi. Büyük ihtimalle yemek molası vermiş, yemeğin hazırlanmasını beklerken de dedikodu yaparak zaman geçirmenin iyi olacağını düşünüyordu.

"Saren görevi sırasındayken Shepard'ın Kaidan ile çıktığını duymuştum. Horizon'da Kaidan bize katılmayı reddetmiş. Konuştuğum çoğu kişi Garrus'un Kaidan'dan daha sadık olduğunu söylüyor. Ben Garrus'u destekliyorum."

Konuşmayı duyan birkaç askerde etraflarına dolaşarak şiddetle konuyu tartışmaya başladılar.

"Ama biliyorsunuz, Garrus bir turian. Galaksinin neresinde bir turian ile insanın çıktığı görülmüş." Bunu söyleyen diğerlerinden daha yaşlı bir askerdi. İlk Kontak Savaşlarına katıldığı için turianlara normal bir şekilde bakamıyor daima onları düşmanı olarak görüyordu.

Kısa saçlı genç bir asker heyecanla reddetti. "Bu türler arası bir mesele değil. Bu Komutanımızın mutlu olmasıyla alakalı. Ben Garrus ile onun arasında inanılmaz bir kimya görüyorum. İkisi de birlikte mutlu olacaktır."

Erkek askerlerin bazıları imalarla daha özel şeylerden bahsetmeye başlayacakken Shepard öksürerek dikkatleri üstüne çekti. 

Bir anda tüm askerlerin nefesi kesildi. Shepard sorun olmadığını gösteren bir jest yaptı. "Afiyet olsun."

Bunu söyledikten sonra ayrıldı ama çoğu askerin gözü çoktan korkmuştu. Konuşmaya devam etmediler ve sessizce yemeklerini beklediler.

Sonraki Bölüm


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Manga Tavsiyesi - JoJo's Bizarre Adventure Part 1 - Phantom Blood

Oyun Tavsiyesi - Tasokare Hotel