Oyun Tavsiyesi - Firewatch




Puan: 8\10

Yayıncı: Campo Santo

Tür:

Macera, Yürüme Simülasyonu, Gizem 

Tanıtım:

Yıl 1989. Adı Henry olan bir adamsınız ve Wyoming kırsalında yangın gözetleme işi yapmak üzere kargaşa dolu yaşamınızı bırakıp buraya gelmişsiniz. Bir dağın tepesine konmuşsunuz, duman çıkan bir yer var mı diye bakıp kırın güvenliğini sağlıyorsunuz. İşiniz bu. Özellikle sıcak ve kurak yaz aylarında herkes diken üstündedir. Delilah adındaki şefinize her zaman küçük bir el telsizi ile ulaşabilirsiniz. Geride bıraktığınız dünyayla tek bağınız bu alet. Ama kuleden dışarıdaki dünyaya bakınca garip bir şey dikkatinizi çektiği zaman vahşi ve bilinmeyen bir hayatı keşfedeceksiniz, karşınıza sorular çıkacak ve sahip olduğunuz yegane anlamlı ilişkiyi kuracak ya da yok edecek seçimler yapacaksınız.

Bir Not: Firewatch yetişkinleri ilgilendiren konularda yetişkinlerin anlayacağı dilde ve yetişkinler hakkında bir video oyunudur. Daha genç bir oyuncuyla oynamayı düşünüyorsanız, uygun şekilde davranmayı bilmek iyi olabilir.

Benim Görüşüm:

Güzel ve atmosferik bir oyun. Hikayesi hem etkileyici hem de kısa. Yani günün yorgunluğunun ardından oturduğunuz bilgisayarın başında birkaç saat içinde bitirebileceğiniz bir oyun. Rol yapma oyunlarını hem de hikaye dinleme oyunlarını sevenlere şiddetle tavsiye ediyorum. Ar kaplanından kısaca bahsetmem gerekirse... Sevdiğiniz kadınla evlenip mutlu bir hayat sürerken karınızın Alzheimer'ı olduğunu öğreniyorsunuz. Öz geçmişinizi siz kendiniz hazırlıyorsunuz o yüzden bu konuda bir hikaye anlatmak çok da doğru olmaz. Ayrıca oyun süresince de siz kendi seçimlerinizle Henry'nin karakterine rol  verebiliyorsunuz. Ben karısını özleyen pişmanlıklarla dolu bir adammış gibi oynadım. Delilah ne kadar flört etmeye çalışsa da anlamıyormuş gibi yaptım :D 

Grafikleri ve oynanışıyla çok orijinal bir oyun. Pusulayı hayatımda ilk defa burada kullandım sanırım. asdfghhj.





Sen buradasın ve bu güzel, kaçmak her zaman kötü bir şey değildir. - Delilah

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Obsessive Servant 0. Bölüm

Oyun Tavsiyesi - Tasokare Hotel