Stardust 6. Bölüm


Garrus eski anılarına dalıp gitmişti. James ona seslendi. "Normandy'den Garrrus'a. Hala orada mısın?"

Garrus düşüncelerinden sıyrılıp kendine geldi ve eliyle onaylar şekilde jest yaptı. "Sorun yok, buradayım."

"Hmm... Shepard gemideyken buraya hiç gelmezdin. Hala güvertedeki tartışmamızı hatırlıyor musun? Sanırım son görevle sen kazanmış oldun. Sen ve Liara ikiniz de daima Shepard'ın favorisiydiniz."

"Ondan geçmiş zaman kullanarak bahsetme. Onun hala favorisiyim." Garrus kollarını bağlayarak destek aldığı ayağını değiştirdi. James ellerini kaldırarak geri çekildi. "Ufak bir hata sadece, sakin ol koca oğlan."

Garrus güvertedeki James ile yaptığı tartışmayı hatırladı.


***


Garrus köprünün revir kısmındaki duvara yaslanmıştı. İki metre ötesinde mutfak tezgahına yaslanmış James durup gözlerini dikerek ona bakıyordu.

Garrus küçümser şekilde konuştu. "Bu oyunu oynamak istediğinden emin misin?"

James hemen cevap verdi. "Sorun nedir Vakarian, tavuk musun?"

"Onun ne olduğunu bile bilmiyorum... düşününce galakside onun gibi bir tadı duymuştum... Fakat korktuğumu ima etmeye çalışıyorsan Vega... Oyun başlasın."

"Önce yaşlılar."

"Tamam. C-Sec'deki zamanımdan bir büyük elçiye suikast düzenlemeye teşebbüs eden bir batarian casusunu tutuklamıştım."

James burun kıvırdı. "Lütfen, Omega'da tek elle bir ton kızgın batarian ile dövüştüm. Onlardan bir tanesini üçüncü kattan atlarken iniş üssü olarak kullandım."

"Sadece ısınıyordum. Şimdi neyin var onu görelim. Saren adındaki adamın izini sürüp buldum. Üç yıl önce onu bir geth ordusu büyütmesini ve Reaperlar'ı üstümüze salmasını durdurdum."

James hemen itiraz etti. "Bu sayılmaz. Onu Shepard ile yaptın."

Garrus'un burnu kalktı. "Haklısın. Shepard'laydım. En başından beri."

"Bu sadece senin yaşlı olduğunu gösteriyor."

Uzaktan izleyen Shepard Garrus'a yaklaştı. Garrus ona göz ucuyla baktıktan sonra James'a dik dik bakmaya devam etti. "Bizi takma, Shepard. Sadece burada James'a gerçek bir askerin nasıl olması gerektiğini söylüyorum."



Shepard ikisine de kaşlarını kaldırarak baktı. Ortamın farkındaydı bu yüzden arkasını dönerek gidiyormuş gibi yaptı. Revirin arkasına geçerek ikisinin konuşmasını dinledi.

"Hala bunu kazanabileceğini mi düşünüyorsun, ha?"

"Bunu tüm gün yapabilirim, Yaralı."

Not: Burada James, Yaralı derken Garrus'un yüzündeki yaradan bahsediyor.

"Bunu anman oldukça eğlenceli. Hiç Archangel ismini duymuş muydun?"

"Duymuş olabilirim."

"Duydun biliyorsun. Ben Archangel'ım."

"Belki bunun hakkında da bir şeyler duymuş olabilirim."

"Hmm... belki şunu da duymuş olabilirsin, bundan birkaç ay önce Omega'da suç oranı Archangel'ın yaptığı 'temizlik' sayesinde ciddi şekilde azaldı."

"Yani sen Omega'da temizlik işindeydin? Ben Fehl Prime'da bir çift Harvester'ı açığa çıkardım ve onları öldürmek zorunda kaldım. Tek başıma."

"İki solucan boynu... Bu neredeyse etkileyici."
 
James hemen ekleme yaptı. "Bu en iyi kısmı bile değil. Ölürken arkalarında bir yumurta bıraktılar. Yumurtadan çıkınca onu üzerinde uçmama izin verecek şekilde eğittim."

Garrus kıçıyla güldü. "Birlik mi sana böyle saçmalıklar uydurmayı öğretiyor yoksa sen tek başına mı öğrendin?"

"Bu bir yetenek."

James bir süre duraksadı. "Çok şey geçirmişsin, Yaralı."

"Vaz mı geçiyorsun?"

"Hayır, daha fazlası var. Sadece onlar hakkında konuşmak istemiyorum."

"Yeterince adil...Herkesin onun gibi bir anısı vardır."

"Sadece bir tane, ha?"

"Evet, her hikayenin mutlu sonu yoktur."

"Garrus Vakarian adlı bir turian ile takım olduğum hikaye hariç... Silahlarla arası iyiydi ancak kendinin bir çeşit dahi olduğunu düşünüyordu."

"Evet, Zeki kıçlı Jimmy Vega adlı subayı biliyorum. İsmi kulağa Omega'da direk dansçısı gibi geliyor. Her zaman sinirlerime dokunur. Fakat çocuk fena değildi. Silahlı halini de hesaba katıyorum."

James hemen ekledi. "Ve birlikte Genophage'i iyileştirdiler."

Garrus: "Cerberus'un Citadel'i ele geçirmesini durdurdular."

James: "Ve sonunda Reaparlar'ı galaksiden kovdular."

Garrus: "Arkadaşlarının biraz yardımıyla."

"Hayır sadece bizdik. Fakat çoğunluğu bendim." James bunu söyler söylemez ona yönelmiş öldürme arzusunu fark etti. Asker içgüdüleri hemen onu harekete geçirdi ve yaslandığı yerden doğruldu. Etrafına baktığında delici bakışlarla ona bakan Shepard'ı gördü.

Shepard ona doğru yürüyordu. "Vega senin N7 programı için antrenman yapıyor olman gerekmiyor mu? Yoksa programı bırakmaya mı karar verdin. Dövmeleri boşuna yaptırmış olmalısın."

James gelen tehditti hemen anladı ve hızlıca cevap verdi. "Hemen Hangar'a gidiyorum, Komutanım."

Garrus Shepard'a bakarak kıkırdadı. Shepard ona göz ucuyla baktı ancak burun kıvırarak döndü ve uzaklaştı.'


***


Garrus bu anıyı hatırlayınca morali biraz daha yerine gelmişti. "Sorun yok,çocuk. Sadece sinirlerim biraz gergindi. Keşif birliği gelmiş olmalı Joker'i kontrol etmeye gideceğim. Söylemek istediğin bir şey var mı?"








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Obsessive Servant 0. Bölüm

Oyun Tavsiyesi - Tasokare Hotel