Film Tavsiyesi - Violet Evergarden - Eternity and The Auto Memory Doll





Puan: 9\10

Tür:

Dram, Yaşamdan Kesitler

Stüdyo: Kyoto Animation

Tanıtım:

Yalnız ve genç bir kadın, kendisini kız okulunda kapana kısılmış gibi hisseder. Ama eğitmeni olan Violet'ın metal elleri ve içten mektupları yüreğini ısıtır.

Benim Görüşüm:

Uzun zamandır ertelediğim bir filmdi. Filmin ayrıntılarına bakmadan direk izlediğim için Gilbert'i dört gözle bekledim. Filmin sonuna doğru yan hikaye anlattığını anladığımda biraz hayal kırıklığına uğrasam da bu harika filmi izlediğim için memnundum.

Violet Evergarden, izleyicilerini sadece hikaye ile tatmin etmiyor. Bunun yanında inanılmaz bir görsellik de sunuyor. Nedense Kyoto'nun gelecekten geldiğini düşünmeden edemiyorum çünkü sektördeki rakipleriyle arasında inanılmaz bir fark var.

Her sahnenin özenle hazırlandığını hemen anlıyorsunuz. Anime yapım aşamalarını bilen ya da yeterince anime izlemiş biri doldurma sahnelerin nasıl olduğunu bilir. One Piece'deki havadan taş yağma sahnelerini hala unutamıyorum.

Aslında film oldukça iyi olsa da yapımcıların bazı yerlerde sıkıştığını replik ilerleyişine göre hemen anlıyorsunuz. Yine de yan bir hikaye anlattığı için o kadarı tahammül edilebilirdi.

Violet'in dans sahnesinde giydiği kıyafet dikkatimi hemen çekti. Çok beğendiğimi söyleyebilirim.


Violet Evergarden'ın devamı olmasa da film onun boşluğunu doldurabilecek nitelikteydi. Devam filmi korona virüs nedeniyle ertelense de sabırla beklemeye devam edeceğiz.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Manga Tavsiyesi - JoJo's Bizarre Adventure Part 1 - Phantom Blood

Oyun Tavsiyesi - Tasokare Hotel